Laisvės alėjos rekonstrukcijos planuotojai nusitaikė į kitą, kiek solidesnę, auditoriją. Jiems parūpo alėją pritaikyti turtingų ponių su naujutėlaičiais „Mercedes“ poreikiams. Pasiklausius rekonstrukcijos projekto autoriaus Š. Kiaunės atrodo, kad visos pasiturinčios damos tikriausiai turi proto negalią ir sunkiai orientuojasi aplinkoje, todėl jas reikia privežti prie pat restorano durų.

Portale lrytas.lt architektas nustebino savo pasamprotavimais: „Jei norime, kad atsirastų prabangos prekių bei restoranų, turime atverti šią erdvę automobiliams. Kaip su aukštakulniais nuo Kęstučio gatvės kiemais ateiti iki kokio nors salono ar restorano?“ – svarstė Š.Kiaunė.

Laisvės alėjoje norima uždegti žalią šviesą automobilių eismui. Transporto srautai dubliuotų Kęstučio ir Donelaičio gatves. Alėja pasivažinėti susirinktų dvi žmonių grupės: 1) visiškai aptingę snobai, kuriems po vakarienės restorane paėjėti kelis žingsnius iki automobilio yra didžiausias iššūkis; 2) jaunimas, kuris norėtų pademonstruoti automobilio garso sistemos galimybes ir atkreipti į save dėmesį (gal net vieną kitą metrą naujo grindinio papuošti svylančių padangų dryžiais).

Dviračių taką planuojama perkelti į kitą Laisvės alėjos pusę. Norintiems ramiai pavaikščioti pėstiesiems beliks tik centrinė visos alėjos dalis. Tačiau net ir ten teks susitaikyti su šalia zujančių automobilių garsu. Nepamirškim, jog vietos turi atsirasti ir arkliais traukiamai konkei. Panašu, kad po rekonstrukcijos Laisvės alėjoje laukiami bus visi, išskyrus pėsčiuosius.

Perfrazavus Antano Baranausko garsiosios poemos žodžius – „visa prapuolę, tik ant betono pliko kelios liepaitės apykreivės liko“ – gautųsi tikslus Laisvės alėjos vaizdas po rekonstrukcijos. Nebeliktų pėsčiųjų alėjos dvasios ir išskirtinumo. Ramybės oazės, kuomet sėdint lauko kavinėje pačiame miesto centre nuo automobilių dūzgesio užstoja Tarpukario architetūros paveldas. Visa tai liks prisiminimuose, nes už kelių metų kavos aromatą palydės išmetamųjų dujų kvapas ir variklių gausmas.

Savivaldybė prieš rinkimus taškė lėšas visokioms beprasmėms gyventojų apklausoms, kurių rezultatai jau niekam nebereikalingi ir nugulė į stalčius. Kodėl nebuvo atliekama apklausa dėl Laisvės alėjos rekonstrukcijos plano?

Priimant sprendimus kauniečiai paprasčiausiai yra nustumti į šoną.

Siūlau, kad rekonstrukcijos planas dar kartą būtų pristatytas viešai ir atsiklausta miestiečių nuomonės dėl automobilių eismo nauju grindiniu išklotoje alėjoje.