Tai – beveik 8 tūkstančių žmonių, balsavusių Valstybės turizmo departamento organizuotame konkurse, simpatijų mūsų kurortui ir gero jo įvertinimo išraiška.

Ačiū Jiems už tai. Ir atsiprašau, kad tokiu būdu žaismingame konkurse Jūsų parodytą meilę ir prielankumą nori sumenkinti tie, kam mūsų kurortas niekada nerūpėjo, tie, kas jo niekada nemylėjo, tie, kas tenori jį juodinti ir nuvertinti. Leisiu sau būti nemandagiu: neišmanėliai ir pavyduoliai.

Tris mėnesius penkiuose socialiniuose tinkluose vykęs balsavimas parodė, kad Druskininkų pasirinktą kryptį būti šiuolaikišku ir aukščiausius pasaulinius standartus atitinkančiu kurortu vertina daugelis žmonių. Be abejo, tai buvo malonu Druskininkų savivaldybei, besididžiuojančiai, kad žmonių simpatijų skaičiumi šiame konkurse mūsų kurortas aplenkė šalies didmiesčius ir garsųjį pajūrio kurortą Palangą.

Ir, be abejo, tuomet niekas nė neįsivaizdavo, kad daugelio žmonių įvertinimą atspindinčio ženklo atsiradimas, savivaldybei, beje, nieko nekainavęs, taps papildomu pretekstu pulti ir juodinti Druskininkus, į kuriuos atvykęs kažkas taip smagiai leidžia laiką, kad nesugeba įžiūrėti vienos raidės naujame šviečiančiame ženkle, o kažkas susirūpina ženklo autorinėmis teisėmis ir jau pradeda skaičiuoti tariamus Druskininkų praradimus, prasidėjus bylinėjimosi procesui, kuriuo nė nekvepia.

Prisipažinsiu: nesu aktyvus socialinių tinklų vartotojas, tačiau vis tiek žinau, kuo registruotas prekės ženklas skiriasi nuo mygtuko „patinka“, išreiškiamo į viršų iškeltu melsvu nykščiu su baltu rankogaliu. Nors niekur nepavyko rasti informacijos apie tai, kad toks ženklas yra patentuotas ar registruotas, nerimstantiems priekabių ieškotojams galiu pranešti, kad Druskininkų LIKE ženklas jo neatkartoja, o į viršų iškeltas nykštys visose Europos šalyse yra įprastas gestas, reiškiantis pritarimą, gerą įvertinimą.

Esu įsitikinęs, kad būtent tuo į viršų iškeltu nykščiu išreikštas geras Druskininkų įvertinimas suerzino pastaruoju metu kiekviename žingsnyje Druskininkų nuodėmių ieškančius politikos marginalus, kurių mintys perteikiamos įvairiausia forma ir įvairiais viešosios informacijos skleidimo kanalais.

Apmaudu, kad net naujomis šviesomis sužibęs Druskininkų miesto vardas su naujuoju ženklu šalia kai kam tapo pretekstu dar kartą pabandyti nuvertinti daugelio metų ir daugelio žmonių pastangas išvesti Druskininkus į lyderiaujančių kurortų gretas.

Ar taip į areną veržiasi politikų, tesugebančių vietoj išbrauktos svetimos pavardės įrašyti savąją miestą reprezentuojančiame atviruke, karta? Ar taip mėginama atkreipti visuomenės dėmesį į „blogybes“, kurių nesugebama atrasti? Ar taip paprasčiausiai bandoma viską neigti, neturint ko pasiūlyti? 

Yra tokia lietuvių patarlė: venk šuns iš priekio, arklio iš užpakalio, o kvailo žmogaus – iš visų pusių. Tik, deja, niekas nepataria, kaip šitų, kvailių, išvengti. Ko gero, geriausia – jų nepastebėti.
Todėl ir kviečiu: nežiūrint nieko, atvažiuokite į Druskininkus, pamatykite mūsų iš tolo šviečiantį LIKE ženklą ir tapkite dar vienu žmogumi, pareiškiančiu: aš Like Druskininkus. 

O aš tikrai Like Druskininkus. Ar teisite mane už tai?