Joje Lietuvos stiliaus pažiba Žilvinas Grigaitis gailiu balsu, lyg Goerge’as Bushas apie radikalaus islamo grėsmę, įspėjo apie „barakudų“ - jaunų moterų, „suvedžiojančių“ turtingus verslininkus, grėsmę. O juk pasirodo, kad turtingesnėse nei Lietuva valstybėse yra rengiami specialūs kursai verslininkams, kad šie vargšeliai, gink, Dieve, nepakliūtų į jaunų ir gudrių „barakudų“ pinkles. Arogantiškoji Seimo narė Dalia Teišerskytė, išmetusi savo vyrą lauk už tai, jog šis įsimylėjo jaunesnę moterį, visai tautai taip pat skundėsi, kad „Lietuvą užpuolė „barakudų“ virusas“.

Šiandien beveik visa Lietuva džiūgauja dėl Astos Valentaitės. Jei sklandantys gandai nėra tik gandai, tuomet, galima sakyti, visų mūsų troškimas, jog raganiaus Leopoldo Malinausko pranašystė, kad „ji tikrai liks prie suskilusios geldos“, išsipildys, iš tiesų „pildosi“! Save fatališka moterimi vadinanti verslininkė Irena Marozienė, besiskirianti su vyru ir išsiilgusi vyriškos meilės, kaip rašo lietuviškas bulvaras, buvo pastebėta artimoje Laimučio Pinkevičiaus, Astos vyro, draugijoje. Televizijos laidoje ji tvirtai sako, kad „visiems nusibodo jaunos barakudos“.

Rūta Mikelkevičiūtė (ir vėl), apsirengusi žavia trumpute juoda suknyte, moralizuoja Oksaną Pikul, kam ši, po galais, pasidarė tą plastinę operaciją ir kam jai reikėjo tų „papų“. Rūta, reikia suprasti, savo krūtų pasididinti neketina, nes, iš tikrųjų, kam jai to reikia. Juk jos darbas ne toks; ji – ne „Olialia pupytė“. Kita vertus, „Olialia pupyčių“ silikoniai implantai „teisingajai“ Rūtai tapo lengvu grobiu bent jau kelioms jos laidoms.

Turtingiems pagyvenusiems vyrukams, iš kurių neva pelnosi mūsų „barakudos“, Lietuvoje sekasi. Jų niekas nesmerkia, nebent gailisi ar užjaučia, net jei jie viso labo dar net nebuvo tapę „barakudų“ aukomis, o yra tik potencialus jų grobis. Bet negi tie pinigų maišai įsivaizduoja, kad jauna ir graži moteris miegos su jais už dyką?
Po to Oksana turi teisintis prieš visuomenės dėmesio ištroškusį Mundį, kad ji nesanti „barakuda“ ir savo pragyvenimui užsidirba pati. Ir visiems kitiems dėl visko, visko. Kai kurie laidos dalyviai, susodinti ant sofutės, net nežiūrėdavo Oksanai į akis, kai kreipdavosi į ją. Kas žino, turbūt juos graužė sąžinė, kad jie drįsta ją smerkti.

Margarita Jankauskaitė, viena iš ryškiausių ir kompetentingiausių Lietuvoje lyčių lygybės gyvėjų, į Oksaną rimtai irgi nežiūrėjo. Pasak jos, „Olialia pupytės“ tik pasiduoda patriarchalinės visuomenės spaudimui ir nuostatoms, „kolaboruoja su sistema“. Kaip patogu. Ne tik moterų teisių gynėja, bet ir moteris, „geresnė“ už Oksaną, nes ji elgiasi „teisingai“ ir „papų“ tikrai niekada nesididins.

Humoristas Modestas Vaišnoras, lyg niekada nebūtų ragavęs oralinio sekso, pavasarį drėbtelėjo labai neskoningą juokelį Nijolės Pareigytės atžvilgiu. Vis dėlto, visai neseniai jis netiesiogiai atsiprašė taip akivaizdžiai jam patinkančios Neli. Šaunuolis.

Kai skyrėsi teatro režisierius Oskaras Koršunovas ir Agnė Jagelevičiūtė, jo brolis Ervinas Koršunovas, teologas ir viešas krikščionis, regis, neapsikentė ir išsikalbėjo bulvarui. Anot jo (bent jau taip rašė bulvaras), Oskaras Agnę išlaikė. Koks siaubas! Ačiū Dievui, pats Oskaras pasielgė labai vyriškai ir visai Lietuvai papasakojo, koks įdomus ir drąsus žmogus yra Agnė.

Visi šie epizodai yra tipiški klasikinės evangelinės Marijos Magdalenos, kurią žydai nusivedė už miesto, kad užmėtytų akmenimis už tai, jog ji svetimavo, ir kurią apgynė Jėzus, tardamas „kuris iš jūsų be nuodėmės, tegul pirmas meta į ją akmenį“, istorijos, pavyzdžiai.

Smerkti moteris, kurios, būdamos jaunos ir gražios, išteka už turtingų vyrų, kaip Asta Valentaitė, ar kurios pozuoja apsinuoginusios ir daro plastines operacijas, kaip Oksana Pikul, visiems yra velniškai patogi pozicija, nes taip jos neva tampa blogesnės už kitus (ir ypač už kitas) ir leidžia visiems kitiems pasijusti geresniais, švaresniais. Nes juk „aš ne tokia“, „aš geresnė“.

Tuo tarpu turtingiems pagyvenusiems vyrukams, iš kurių neva pelnosi mūsų „barakudos“, Lietuvoje sekasi. Jų niekas nesmerkia, nebent gailisi ar užjaučia, net jei jie viso labo dar net nebuvo tapę „barakudų“ aukomis, o yra tik potencialus jų grobis. Bet negi tie pinigų maišai įsivaizduoja, kad jauna ir graži moteris miegos su jais už dyką?

O „barakudas“ kritikuoti ir jas viešai žeminti taip smagu! Nes jos „neintelektualios“, matyt, neturi aukštojo išsilavinimo, na, bent jau daktaro laipsnio tai jau tikrai. Jas sukūrė bzeskai, zvonkai, korsunovai, respublika, lnk...

Tiems, kurie nemoka skaityti kūno kalbos ir moteris, kurios taip akivaizdžiai „kolaboruoja su sistema“, laiko tik gražiomis, o ne protingomis, - Oksanos Pikul žodžiai, skirti gražiajai ir protingajai „Miss Visata“ Vaidai Ragėnaitei: „O kodėl jūs stengiatės įrodinėti kažkam, kad esate protinga. Aš, pavyzdžiui, nesistengiu ir kai kuriose situacijose apsimetu kvailesne, nei esu iš tiesų. Aš žinau, kad tik ereliai skraido pavieniui, o varnos būriuojasi ir paiso kitų nuomonės“. Bravo, Oksana! Juk tik kvailys demonstruoja savo išmintį.

Nors moterys daugeliu atžvilgių yra labiau emociškai išprususios už vyrus, vis dėlto jos yra pažeidžiamoji visuomenės dalis, ypač tos, kurios rodo visai visuomenei savo nuogą kūną už pinigus. Kritikuoti jas ir moralizuoti, kad jos taip parsiduoda išnaudojančiai kapitalistinei vartotojiškai visuomenei, reiškia mesti į jas akmenį.

Ne jos nusipelno kritikos, o visuomenė, nes būtent susiklosčiusios tradicijos ir konservatyvios visuomenės nuostatos įstumia šias moteris į tokią dviprasmišką padėtį.

Nelabai telpa galvoje, kaip vyrai, reguliariai žiūrintys pornografiją (o kiek jau yra vyrų, nesimėgaujančių pornografija???), gali viešai moralizuoti moteris, pavyzdžiui, apsinuoginusias viešai, pasidariusias plastines operacijas ar kurias paprasčiausiai myli brandūs vyrai?

Ir kas iš tiesų labiau „kolaboruoja su sistema“? Oksana ar su ja kalbantys, bet nedrįstantys pažiūrėti jai į akis?