Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su DELFI gegužės 24 d. Klaipėdoje ir 31 d. Šiauliuose organizuoja mokymus apie „Google“ reklamą, skirtus apžvelgti skaitmeninės rinkodaros įrankių „Google Ads“ ir „Google Analytics“ galimybes, tinkamas smulkaus ir vidutinio verslo atstovams.

Idėja gimė pandemijos dėka

Vienas iš mokymų organizatorių ir idėjos sumanytojų – „Delfi“ Pardavimų skyriaus Komercijos vadovas Jonas Gilys – pasakoja, kad mintis pradėti rengti mokymus kilo dar pandemijos metu, kuomet verslo migracija į skaitmeninę erdvę vyko ypatingai sparčiai.

„Pandemijos metu fizinėms parduotuvėms užveriant savo duris, verslai natūraliai pradėjo spartinti veiklos skaitmeninimo procesus, tačiau reikiamų kompetencijų turinčių žmonių, pavyzdžiui, rinkodaros specialistų, pasiūla buvo ribota. Mes turime puikių rinkodaros specialistų, tad pagalvojome – kodėl klientams nepasiūlius nemokamų mokymų, kurie padėtų geriau suprasti skaitmeninės rinkodaros subtilybes bei jas pritaikyti kuriant sėkmingesnius komunikacijos planus“, – sako J. Gilys.

Pirmieji mokymai apie reklamą „Google“ buvo surengti dar šių metų sausį Vilniuje, o visai neseniai renginys pasiekė ir Kauną. „Delfi“ Komercijos vadovo teigimu, jau po pirmojo renginio, orientuoto į įmonės klientus, organizatoriai sulaukė teigiamų atsiliepimų, todėl buvo nuspręsta mokymus praplėsti ir pasiūlyti juos visiems norintiems.

„Klientai pasakojo sužinoję ne tik daug naujų dalykų, bet ir praktiškai juos pritaikę savo veikloje bei pasiekę geresnių rezultatų. Tad mums kilo idėja suorganizuoti mokymus, skirtus visai rinkai skirtinguose Lietuvos miestuose. Kas jau dalyvavo Vilniuje ir Kaune, manau, tikrai rekomenduos ir kolegoms iš Klaipėdos ar Šiaulių krašto, kad ir šie pasisemtų skaitmeninės reklamos paslapčių“, – neabejoja J. Gilys.

Auditorija – smulkus ir vidutinis verslas

Didžiosios bendrovės įprastai turi savo skaitmeninės rinkodaros specialistus, samdo agentūras ir dažniausiai yra pažengusios skaitmeninės reklamos srityje. Tuo tarpu mažesni verslai, ypatingai tie, kuriuose vienas žmogus yra atsakingas už daugelį procesų, yra auditorija, į kurią ir orientuoti mokymai apie reklamą „Google“.

„Kai įmonės direktorius yra ir rinkodaros specialistas, ir finansininkas, ir kokybės vadovas viename – greitai susigaudyti skirtinguose procesuose yra tikrai nelengva. Šie mokymai gali padėti lengviau perprasti nuolat tobulėjančius skaitmeninius įrankius, o svarbiausi – padėti sutaupyti“, – teigia J. Gilys.

Mokymus apie „Google“ reklamą vesiantis ir didesnę kaip 14 metų darbo patirtį su šia platforma turintis skaitmeninių rinkodaros įrankių specialistas Romuald Nareiko sako, kad šiai dienai bet kuris save gerbiantis verslas tiesiog privalo komunikuoti, reklamuotis ir pozicionuoti save skaitmeninėje erdvėje.

„Iki pandemijos tikrai buvo būrys įmonių, kurios puikiai vertėsi ir neturėdamos jokio matomumo skaitmeninėje erdvėje. Tačiau vos per kelis metus viskas kardinaliai pasikeitė. Tiek tarp vartotojų, tiek tarp potencialių klientų ar net partnerių atsirado poreikis paslaugą ar prekę gauti saugiai, greitai ir patogiai, o geriausia būdas tai padaryti – skaitmeninė erdvė. Ir kol didesni verslai galėjo sau leisti gana greitai persiorientuoti į skaitmeninimo procesus, mažieji, dėl kompetencijų trūkumo ir finansinės naštos, susidūrė su problemomis, kurias mokymų metu ir bandome spręsti“, – pasakoja R. Nareiko.

Puiki galimybė pradėti kelionę po skaitmeninės rinkodaros pasaulį

Artėjančiuose mokymuose apie „Google“ reklamą dalyviai bus supažindinti su „Google Ads“ ir „Google Analytics“ galimybėmis, sužinos, kokie konkretūs veiksmai turėtų būti taikomi naudojant šiuos įrankius ir kaip juos abu apjungti norint susilaukti pelningų rezultatų.

„Dalyviams pažadame struktūrizuotą ir išsamią informaciją apie egzistuojančius „Google“ įrankius, kada ir kaip produktyviausiai juos išnaudoti, o taip pat – kaip jais naudojantis surasti potencialius partnerius užsienyje. Šie mokymai ypatingai vertingi verslui, kuris dar tik pradeda savo kelionę po skaitmeninę erdvę, siekia augti, tobulėti ir apie save pranešti pasauliui“, – sako R. Nareiko.

Visgi, pasak specialisto, šie mokymai yra tik skaitmenizacijos kelio pradžia, o toliau viskas priklauso nuo pačių dalyvių noro tobulėti šioje srityje.

„Mūsų tikslas yra sudominti verslą, parodyti, kad tokie įrankiai egzistuoja, jais galima ir verta naudotis. Na, o vėliau viskas priklauso nuo pačios įmonės, nes krypčių yra ne viena. Verslas gali samdyti specialistus, kurie jam padėtų su skaitmenizavimu, gali kreiptis į skaitmeninės rinkodaros agentūras arba paprasčiausiai savarankiškai mokytis naudodami „Google“ medžiagą, kurios internete tikrai netrūksta“, – aiškina R. Noreiko.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją