Anot V. Pumpučio, paspirtukai būna dviejų rūšių – elektriniai ir paprasti. Naudojantis pastaruoju, galioja pėsčiųjų infrastruktūra ir taisyklės, o elektrinių paspirtukų vairuotojams reikalavimai taikomi tokie patys, kaip ir dviratininkams.

V. Pumputis pasakoja, kad prieš pėsčiųjų perėją privalu nulipti nuo paspirtuko ir jį persivesti per kelią. Tokiu būdu sumažinama galimybė, kad automobilių vairuotojai nepastebės paspirtukininko.

Ekspertas teigia, kad paspirtukų vairuotojai dažnai pripranta prie 25 km/val. greičio ir juo važiuoja šaligatviu, manevruodami tarp pėsčiųjų. Anot jo, tai yra viena didžiausių klaidų – pėstieji gali nepastebėti dideliu greičiu atlekiančios transporto priemonės ir gali įvykti nelaimė.

Daugiau patarimų rasite videoreportaže.

Informacija parengta bendradarbiaujant su VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija.