Šįkart saugumo ekspertams bandomieji automobiliai nemalonių netikėtumų nepateikė – visų jų saugumas įvertintas aukščiausiu lygiu – 5 žvaigždutėmis.

Įdomiausia yra tai, kad „Zoe“ tapo antruoju elektromobiliu poNissan Leaf“, gavusiu aukščiausią įvertinimą už saugumą.

„Euro NCAP“ automobilių saugumą vertina remiantis keturių svarbiausių kriterijų (suaugusiųjų apsauga, vaikų apsauga, pėsčiųjų apsauga ir saugumo sistemos) rezultatais.

Žemiau pateikiame šios bandymų sesijos rezultatus:

Suaugusiųjų apsauga/Vaikų apsauga/Pėsčiųjų apsauga/Saugumo sistemų pagalba

„Renault Zoe“ 89 proc./80 proc./66 proc./85 proc.
„Toyota Auris“ 92 proc./84 proc./68 proc./66 proc.
„Toyota RAV4“ 89 proc./82 proc./66 proc./66 proc.
„Škoda Octavia“ 93 proc./86 proc./82 proc./66 proc.

Pabrėžiama, kad nuo 2013 m. „Euro NCAP“ sugriežtino vertinimo kriterijus taip, kad gauti aukščiausią įvertinimą gamintojams reikia įdėti daugiau pastangų – nuo šiol daugiau dėmesio skiriama vaikų apsaugai, o taip pat atsižvelgiama į tai, ar gausu pagalbinių vairavimo sistemų.

Nuo 2015 m. „Euro NCAP“ pradės gamintojus skatinti įdiegti vadinamus išmanius saugos diržus, kurie prisitaikytų prie keleivio ūgio ir svorio. Testuose bus naudojami ne tik vidutinio dydžio vyro manekenai, bet ir smulkios moters manekenas.

„Renault Zoe“ testas:

„Toyota Auris“ testas:

„Toyota RAV4“ testas:

„Škoda Octavia“ testas:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)