„Electrum Lietuva“ direktorius Martynas Giga: jokių „paslėptų“ mokesčių ir labai aiški sistema

Kokias paslaugas ir kokiomis sąlygomis ruošiatės pasiūlyti jus pasirinkusiems vartotojams?

Savo elektros energijos vartotojams siekiame pasiūlyti kuo paprastesnes ir draugiškesnes paslaugas, leisiančias jiems sutaupyti. Tikime, kad klientai nori žinoti, kokia bus jų preliminari mėnesio sąskaita ir tikisi, kad kainodara bus aiški, paprasta, dažnai nesikeičianti. Mūsų kainodaroje nebus jokių „paslėptų“ mokesčių, klientai labai aiškiai žinos, kiek ir už ką moka. Skirtingus klientų poreikius mes atliepsime pasiūlydami papildomus produktus, kurie leis jiems naudotis tik „žalia“ energija. Siekiame tapti draugiškiausiu elektros tiekėju, todėl rūpinsimės, jog klientai jaustų, kad jų poreikius girdime ir atliepiame geriausiai rinkoje.

Kaip esate pasiruošę priimti naujus klientus? Kas jau yra nuveikta, ką dar žadate ateityje?

Suprantame, kad Lietuvos vartotojai yra pripratę prie aukšto paslaugų teikimo lygio, kurį yra sukūrę kitų paslaugų teikėjai – telekomunikacijų įmonės, draudimo bendrovės, bankai. Vartotojai yra pripratę įsigyti paslaugas greitai, jiems patogiausiu būdu. Mūsų paslaugas klientai galės įsigyti telefonu, internetu, klientų aptarnavimo vietose bei pas mūsų partnerius. Mūsų tikslas – pristatyti paslaugas klientams draugiškai, paprastai, jiems priimtiniausiu būdu bei kanalu. Ateityje planuojame plėsti ne tik savo nuosavus pardavimo kanalus, tačiau ir partnerių tinklą. Mūsų būsimieji klientai yra visoje Lietuvoje, todėl norime būti kuo arčiau jų.

Martynas Giga

Ar jau turite mokėjimo platformą, kaip ji veiks?

Mūsų klientai visas su elektra susijusias paslaugas galės gauti mūsų savitarnos svetainėje. Kaip nepriklausomas elektros energijos tiekėjas buitiniams vartotojams, mes veikiame ir kitose Baltijos šalyse, todėl suprantame vartotojų poreikius ir žinome, kaip jų kliento kelionę padaryti paprasta ir draugiška. Šiuo metu vyksta sistemų integracija su Energijos skirstymo operatoriumi (ESO). Tikimės, kad visi pasiruošimo darbai vyks pagal pasitvirtintą planą ir klientai galės iš karto džiaugtis paprastu rodmenų deklaravimo ir sąskaitos apmokėjimo procesu.

„Ignitis“ Privačių klientų tarnybos vadovas Andrius Kavaliauskas: stengsimės, kad klientams niekas nesikeistų

Kokios jūsų įmonės stiprybės bei kokią patirtį esate sukaupę energetikos sektoriuje?

Mūsų bendrovė yra vienintelis Lietuvos valstybės valdomas nepriklausomas elektros energijos tiekėjas. Šiuo metu turime daugiau negu 1,6 mln. klientų, kurių poreikiais rūpinamės kasdien, todėl puikiai žinome, kas juos domina ar kas jiems yra aktualu.

Klientai pagal savo poreikius gali rinktis jiems patogiausią bendravimo su įmonės konsultantais kanalą: skambučių centrą, klientų aptarnavimo centrus, savitarną, pokalbį internetu. Priklausydami ilgametes tradicijas turinčiai energetikos įmonių grupei, kasdien tobulėjame, ieškodami palankiausių ir patogiausių sprendimų. Stengiamės nuolat gerinti procesus, analizuojame klientų patirtį, ieškome efektyvesnių ir patogesnių klientų aptarnavimo būdų, kad su elektros energija susijusios paslaugos klientams nesukeltų jokių rūpesčių. Į mus klientai gali kreiptis pačiais įvairiausiais klausimais: kai nori sudaryti sutartis, kai reikia patarimo, kokią saulės elektrinę įsigyti, šilumos siurblį ir pan.

Esame įmonių grupės dalis, todėl savo klientams galime garantuoti stabilų ir ilgalaikį įsipareigojimų vykdymą. Greitu metu klientams žadame pasiūlyti naujovę – skaičiuoklės pagalba klientai galės patys pasirinkti reikiamus produktus ir paslaugas bei gauti individualų pasiūlymą. Tai bus daug platesnė paslauga nei iki šiol siūlytos.

Andrius Kavaliauskas

Kokias paslaugas ir kokiomis sąlygomis ruošiatės pasiūlyti jus pasirinkusiems vartotojams?

Rinkoje esame seniai ir žinome, koks svarbus yra įprotis – atsiskaityti tą pačią mėnesio dieną, mokėti ten pat, todėl žmonėms, kurie yra įpratę naudotis esamais planais ir mokėjimo tvarka, stengsimės užtikrinti, kad pasikeitimai nebūtų jaučiami.

O naujiems savo klientams pasiūlysime tuos privalumus, kuriuos vertina esami mūsų klientai – tai platų klientų aptarnavimo tinklą bei daugiau nei 2500 vietų, kuriose galima atsiskaityti už mūsų paslaugas. Taip pat mūsų nauji klientai, pasirinkę mus kaip nepriklausomą elektros energijos tiekėją, galės naudotis savitarnos platforma, kurioje galės spręsti ir su dujų tiekimu susijusius klausimus, deklaruoti rodmenis, apmokėti už visas su būsto valdymu susijusias komunalines paslaugas: vandenį, televiziją ar šildymą.

Greitu metu pranešime ir apie inovatyvius sprendimus – naujus savo pasiūlymus orientuojame į naujovių ieškančius klientus. Svarbiausias jų – galimybė mokėti už elektrą rinkos kaina. Manome, kad pirmiausia tai bus įdomu klientams, kurie naudoja automatizuotus skaitiklius ir domisi, kaip veikia elektros rinka.

Taip pat visiems klientams, kurie pasirašys nepriklausomo tiekimo sutartį su mūsų bendrove iki šių metų gruodžio 10 d., visus 2021-uosius be papildomo mokesčio teiksime žalią energiją, t. y., energiją, kuri gaminama naudojant ne iškastinį kurą, o atsinaujinančius energijos šaltinius. Neabejojame, kad tai itin svarbu tiems, kuriems ne vis vien, kas bus po mūsų, kuriems rūpi ekologija, švari gamta ir mažesnė tarša.

Ar jau turite mokėjimo platformą, kaip ji veiks, ar nesudėtinga ja naudotis?

Savo klientams siūlome naudotis savitarnos platformą. Tai išties patogi svetainė, kurioje galima sudaryti sutartis, deklaruoti rodmenis ir atsiskaityti už paslaugas. Naudotis savitarna verta ir dėl to, kad šioje platformoje galima atsiskaityti už daugiau nei 250 skirtingų tiekėjų paslaugas: elektrą, dujas, vandenį, šilumą, būsto administravimą, ryšio paslaugas, atliekų išvežimą, apsaugos paslaugas ir kita. Taip pat čia, neišėjus iš namų, galima išspręsti ir visus kitus su elektra ir dujomis susijusius klausimus – deklaruoti rodmenis, pasitikslinti mokėtinas sumas, užsakyti pažymas ar persirašyti sutartis.

Rodmenis ir toliau bus galima deklaruoti ir kitais įprastais būdais: atsiskaitant grynaisiais prekybos centruose ar interneto banke, telefonu 1802 arba klientų aptarnavimo centruose.

„Enefit“ generalinis direktorius Vytenis Koryzna: visiškai atvira kainodara ir didelis dėmesys žaliajai energetikai

Kokios jūsų įmonės stiprybės ir kokią patirtį esate sukaupę energetikos sektoriuje?

Mūsų įmonė yra vienos didžiausių Baltijos šalyse Estijos elektros energijos gamybos ir prekybos įmonių grupės antrinė bendrovė, Lietuvos rinkoje veikianti nuo 2007 metų. Įmonė siūlo elektros ir dujų tiekimą, žaliosios energijos bei įvairius energetinio efektyvumo sprendimus, paslaugas teikia daugiau nei 1500 verslo klientų Lietuvoje. Nuo šių metų vasario mėnesio įmonė pradėjo tiekti elektrą ir šalies privatiems klientams.

Vartotojai, pasirinkę mūsų įmonę, bus šimtu procentų tikri, kad prisideda prie gamtos išsaugojimo bei remia vietinius gamintojus, kadangi visa elektra, kurią tiekiame privatiems klientams, yra pagaminta Lietuvoje ir tik iš atsinaujinančių energijos šaltinių.

Vytenis Koryzna

Kokias paslaugas ir kokiomis sąlygomis ruošiatės pasiūlyti jus pasirinkusiems vartotojams?

Šiandien privatiems klientams siūlome pasirinkti iš dviejų pasiūlymų, tarp kurių vienintelis skirtumas yra kaina. Vartotojai, pasirinkę „Fiksuotos kainos pasiūlymą“, visą sutartyje nurodytą laikotarpį mokės tą pačią elektros kainą už suvartotą žaliąją energiją. Tuo metu pasirinkusieji „Kintančios kainos pasiūlymą“ už sunaudojamą elektrą mokės kainą, kuri tuo laikotarpiu yra nusistovėjusi „Nord Pool“ elektros rinkos biržoje. Pastarasis kainos pasiūlymas itin populiarus tarp verslo klientų, kurie jau įvertino, kad ilguoju laikotarpiu išlaidos yra mažesnės, lyginant su Fiksuotos kainos pasiūlymu. Šį pasiūlymą dažniausiai renkasi tie, kurie nori įsitraukti į elektros energijos išlaidų valdymą bei yra linkę ilguoju laikotarpiu sutaupyti, vartodami žaliąją energiją.

Kalbant apie kainą už kilovatvalandę, siekiant maksimalaus skaidrumo, savo klientams pateikiame visiškai atvirą kainodarą. Savo internetiniame puslapyje pateikiame naujausią informaciją apie tai, kiek šiuo metu kainuoja žalioji energija. Pavyzdžiui, vartotojai, kurie suvartoja daugiau nei 5 tūkst. kWh, nuo rugsėjo turės pasirinkti nepriklausomą tiekėją. Pasirašę sutartį su mūsų bendrove ir pasirinkę „Kintančios kainos pasiūlymą“, už suvartotą elektros energiją mokės pagal formulę: „Nord Pool“ biržoje esanti kaina už kwh + ESO dedamoji už elektros persiuntimą ir paskirstymą bei VIAP + įmonės aptarnavimo kaina. Žvelgiant į š. m. liepos mėnesio „Nord Pool“ biržos kainas, vartotojas, pasirinkęs Kintamos kainos pasiūlymą ir suvartojęs 500 kwh, mokėtų 60,99 Eur. Palyginimui, vartotojas, šiandien įsigyjantis elektrą valstybės reguliuojama kaina ir turintis vienos laiko zonos planą „NAMAI“, turėjo sumokėti 64 Eur.

Daliai vartotojų gali atrodyti, kad toks kainų skirtumas, mokant už vieną mėnesį, yra nežymus. Visgi, per vienerius metus iš viso susidaro santykinai nemažas skirtumas, kurį galima sutaupyti. Reikia omenyje turėti ir tai, kad vartotojai, pasirinkę mūsų įmonę, ne tik sutaupo, bet ir prisideda prie mus supančios aplinkos saugojimo. Šiuo metu esame vienintelis tiekėjas, kuris visą elektros energiją privatiems klientams gamina iš atsinaujinančių energijos šaltinių Lietuvoje. Tokiu būdu mūsų klientai prisideda prie šios rūšies energijos gamybos plėtros ir vystymo mūsų šalyje.

Ar jau turite platformą, kaip ji veiks?

Klientų patogumui jau pateikiame vieną sąskaitą tiek už elektros energiją, tiek už jos paskirstymą ir perdavimą (ESO dedamoji) – tai yra žymiai patogiau nei buvusios dvi sąskaitos.

Dabartiniai mūsų klientai savo rodmenų deklaravimą pateikia per ESO svetainę, kaip ir buvo įpratę iki šiol. Tačiau artimiausiu metu, atsižvelgę į klientų išsakytus poreikius, rodmenų deklaravimą perkelsime į mūsų savitarną, o sąskaitas jau dabar galima apmokėti patogiais būdais – kaip ir dabar apmokant už komunalines paslaugas.

„Inregnum“ Vykdomoji direktorė Lina Paulauskė: asmeninis dėmesys kiekvienam klientui ir aptarnavimo kokybė

Kokios jūsų įmonės stiprybės bei kokią patirtį esate sukaupę energetikos sektoriuje?

Esame sparčiai klientų ratą didinantis verslas, kuris pasiūlo tinkamiausius sprendimus ir skiria asmeninį dėmesį klientams. Aptarnavimo kokybė – tai mūsų išskirtinumas ir didelis privalumas vartotojui. Dedame pastangas, kad visi klientai suprastų apie energetikos rinkoje vykstančius pokyčius ir galėtų užtikrintai pasirinkti tinkamiausią tiekimo variantą.

Kokias paslaugas ir kokiomis sąlygomis ruošiatės pasiūlyti jus pasirinkusiems vartotojams?

Bendrovė siūlo elektros, gamtinių dujų ir žalios energijos tiekimą iš tarptautinės biržos AS „Nord Pool“ bei įvairius energetinio efektyvumo sprendimus. Bendrovė yra lietuviško kapitalo privačios įmonių grupės, veikiančios energetikos, logistikos, verslo konsultacijų ir mokymų srityse, dalis.

„Inregnum“ veiklą vysto pasitelkiant verslo bei skaitmeninių technologijų profesionalus, sujungiant įvairialypę patirtį kuriant inovatyvius, į kliento poreikius orientuotus sprendimus, automatizuojant verslo procesus, siekiant suteikti aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams ir išlaikyti optimalų darbuotojų skaičių, kas leidžia orientuotis į finansiškai konkurencingų pasiūlymų klientams teikimą.

Bendrovė siekia šviesti ir konsultuoti vartotojus bei supažindinti su elektros rinkos liberalizavimo privalumais, todėl pasirašė susitarimą su Energetikos ministerija dėl Energijos vartotojų švietimo.

Koks jūsų įmonės išskirtinumas prieš konkurentus?

Vartotojai rinkdamiesi nepriklausomą energijos tiekėją turėtų atsižvelgti į tai, kad mūsų bendrovė bene vienintelė įmonė, nepriklausanti didiesiems valstybiniams Lietuvos ir kaimyninių šalių tiekėjams. Atitinkamai, bendrovė netaiko sutarties nutraukimo baudų ir nevaržo klientų pasirinkimo teisės. Pateikia skaidrų elektros energijos kainos pasiūlymą, kurį sudaro tarptautinės biržos „Nord Pool“ kaina, pridedant fiksuotą ir aiškų antkainį.

„Perlas Energija“ direktorius, Vilius Juraitis: paslaugų paprastumas, geros kainos ir aptarnavimo kokybė

Kokios jūsų įmonės stiprybės ir kokią patirtį esate sukaupę energetikos sektoriuje?

Į elektros tiekimo rinką atsinešame visas mūsų per metų metus sukauptas stiprybes. Pažįstame savo klientus. Mažai kas turi tiek įdirbio su komunaliniais mokėjimais ir panašiomis paslaugomis. Dabar pradedame siūlyti ir dar vieną – elektros tiekimo – paslaugą.

Kokias paslaugas ir kokiomis sąlygomis ruošiatės pasiūlyti jus pasirinkusiems vartotojams?

Apie savo paslaugas, kainų pasiūlymus ir visas detales paskelbsime jau netrukus. Sutartis bus patogu sudaryti terminaluose.

Vilius Juraitis

Gyventojams taip pat pasiūlysime nemokamas atsiskaitymo knygeles, kurios padės sekti išlaidas. Negana to, klientai taps lojalumo programos namų naujinimui nariais, tad gaus ir papildomos naudos.

Ar jau turite mokėjimo platformą? Kaip ji veiks?

Mūsų fizinė mokėjimo platforma – „terminalų tinklas – veikia ir auga nuo 2003 metų. Tinklą laikome savo pranašumu ir nauda elektros vartotojams – bus patogu ir paprasta sudaryti sutartis.

Be to, artimiausiu metu įgalinsime klientus atsiskaityti ir visais įprastais elektroniniais būdais, taip pat ir per mūsų atsiskaitymų programėle.

Taigi, galime pasigirti ne tik standartinėmis moderniomis mokėjimų galimybėmis, bet ir daugiau nei 2300 fizinių atsiskaitymo taškų, kurie yra svarbūs didelei daliai elektros vartotojų.

Koks jūsų įmonės išskirtinumas prieš konkurentus?

Mūsų stiprybė – galimybė kalbėtis su klientais ir padėti jiems ten, kur kiekvienam patogiausia, prie terminalo, išmaniuoju telefonu arba kompiuteriu. Greta to, siūlysime aiškią kainodarą už konkrečias paslaugas bei paslaugų paprastumą ir aiškumą.