Net jei patys vairuodami telefono rankose ir nelaikote, dalyvaujate eisme, kuriame daugiau nei trečdalis lietuvių vairuodami naudoja telefoną be laisvų rankų įrangos – tokius rezultatus rodo pastarųjų metų apklausos.

Tačiau stebina tai, kad vairuotojai sugeba derinti vairavimą ne tik su skambučiais ar žinučių rašymu, bet ir socialinių tinklų tikrinimu. Štai, „The Independent“ publikuotas tyrimas parodė, jog tai daro net 1 iš 5 Didžiosios Britanijos vairuotojų.

Neseniai socialinius tinklus apskriejo nuotraukos, kuriose matoma centrinėje Argentinoje esančio Kordobos miesto vietinės valdžios socialinė reklama vairuotojų atsakingumui keliuose skatinti.
Socialiniuose tinkluose plintančios nuotraukos

Šių metų birželio pabaigoje Kordobos vyriausybė pradėjo naują kampaniją, siekiant užkirsti kelią eismo įvykiams, susijusiems su mobiliojo telefono naudojimu vairuojant.

Lauko platformos, ant kurių stovi į „Facebook“ ir „WhatsApp“ socialinių tinklų ikonas atsitrenkę ir sudužę automobiliai, siunčia aiškią žinutę: socialinių tinklų tikrinimas už vairo – pražūtingas. Reklamoms panaudoti automobiliai, surinkti iš avarijų.

Dalindamiesi socialinės reklamos nuotraukomis, internautai reklamą įvardijo kaip taiklią ir sumanią, skatinančią susimąstyti apie telefono naudojimo už vairo pasekmes. Tačiau tuo pačiu pastebėjo ir tai, kad reklama – šokiruojanti.

Šokiruojančių reklamų saugaus eismo tema netrūksta ir Lietuvoje. Kaip komentuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai, būtent tokios reklamos, apklausų duomenimis, ir yra paveikiausios.

Prieš keletą metų atlikta televizijoje transliuojamų LAKD socialinių reklamų poveikio apklausa parodė, kad geriausiai įvertintos pastarųjų metų reklamos. Tarp geriausiai įsiminusių buvo ir viena kita seniau transliuota reklama, kuri buvo kiek populiaresnė – pavyzdžiui, saugos diržų, kurioje mergaitė iškrenta per priekinį stiklą, žiūrovams įsiminusi iki pat šių dienų.

Vis dėlto, Lietuvos policija vidutiniškai kas mėnesį fiksuoja daugiau nei pustrečio tūkstančio atvejų, kai šalies keliuose už vairo naudojamasi išmaniuoju telefonu neturint laisvų rankų įrangos, ir tai išlieka viena opiausių eismo problemų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)