Apsipirkimas internetu yra tiesiogiai susijęs su komfortu. Tai reiškia, kad atsiskaitymai vien populiariausių finansų įstaigų kredito kortelėmis jau praeityje. Vartotojams turėtų būti sudaromos sąlygos įsigyti produkciją be jokių nesklandumų – klientui neieškant piniginėje kortelės, kad galėtų suvesti ranka jos duomenis ar nusivilti pamačius, kad greito apmokėjimo su jų naudojama kortele el. parduotuvė neteikia. Nepatogus atsiskaitymas dažnu atveju nutraukia vartotojo pirkimo procesą, o taip įmonės praranda pardavimus.

Sparčiai populiarėjanti MIP elektroninėse parduotuvėse suteikia leidimą prisijungti prie savo banko sąskaitos, kad tarpininkas mokėtojo vardu suformuotų ir atliktų pavedimą el. parduotuvėje. Atsiskaitymas įvykdomas itin greitai, pirkėjas neužkraunamas papildomais žingsniais, kurie suerzintų ir taip paskatintų nutraukti apsipirkimą. Tokiu būdu MIP integracija padeda ne tik didinti pardavimų konversijas, bet ir nemažai sutaupyti įmonėms. Sumažintos išlaidos kuria pridėtinę vertę įmonei, o patogi ir sparti prieiga atlikti mokėjimus e. parduotuvėje skatina vartotojus vėl sugrįžti apsipirkti.

„Žvelgdami į mūsų klientų statistiką, pastebime, kad pradėjus naudotis „Neopay“ paslaugomis įmonėms, už pirkėjų atsiskaitymų surinkimą, išlaidos sumažėjo 3-8 kartais. Todėl el. prekybą vystantiems verslams, verta pasverti, ar dar ne laikas MIP pasirinkti kaip pagrindinį pirkėjų lėšų surinkimo mechanizmą“, - teigia „Neopay“ atstovas.

Kaip atsirinkti kokybiškų mokėjimo inicijavimo paslaugų teikėją?

Rinkoje veikia ne viena MIP platforma, tačiau norint savo elektroniniam verslui pajungti tikrai efektyvią el. parduotuvės pardavimams ir geras sąlygas siūlančią MIP, reikėtų atkreipti dėmesį į keletą svarbių aspektų, kurie galėtų įmonėms suteikti konkurencinį pranašumą rinkoje.

Praėjusių metų pabaigoje viršiję milijoną transakcijų „Neopay“ gali pasigirti prasibrovę pro konkurentus ir nuosekliai auginantys lojalių klientų ratą. Anot P. Arbačiausko, esminė priežastis, kodėl verslai linkę pasitikėti jų teikiamomis paslaugomis – paslaugos orientuotos į sklandžią el. parduotuvių klientų kelionę. Tai vienas svarbiausių faktorių, į kurį turėtų atkreipti dėmesį visi mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjo ieškantys verslo atstovai.

„Mūsų pagrindinis dėmesys skirtas apmokėjimų konversijos didinimui – tai klientams aiškiai suponuoja, kad mūsų užduotis – padėti jiems didinti pardavimus ir auginti verslą. Šiuo metu „Neopay“ vidutinė konversija siekia 90 proc., įskaitant visas galimas kliūtis, kaip nepakankamas pirkėjo sąskaitos likutis, pamiršti prisijungimo duomenys, banko klaida ar pan. Tobuliname procesus, siekdami, kad vartotojai kaip įmanoma išvengtų galimų kliūčių apsipirkimo metu. Kadangi dirbame su Lietuvos ir Baltijos šalių didžiausiomis įmonėms, sistema optimizuota dideliems krūviams, o ištikus nesklandumams reaguojama itin greitai – klientams atsakome per 1 darbo valandą“, - komentuoja P. Arbačiauskas.

Sklandus ir patikimas įmokų surinkimas yra bene svarbiausias aspektas, renkant atsiskaitymus internetu – be to augantys konversijos skaičiai – sunkiai įsivaizduojami. Tad rekomenduojama pasikalbėti su MIP teikėjais ir išsiaiškinti, kokių priemonių jie imasi, siekdami užtikrinti veikimą ir kaip spręstų iškilusias problemas, ar yra pasiruošę nenumatytiems scenarijams.

Į ką dar vertėtų atkreipti dėmesį?

Ieškant MIP partnerio, pasak „Neopay“ atstovo, taip pat naudinga pastebėti, su kokiais teikėjais dirba didieji prekių ženklai ar konkurentai. Pagal esamus klientus galima nuspręsti, kokia yra paslaugos teikėjo kompetencija. Jeigu jo klientų grupę sudaro didelės, gerai žinomos įmonės, kurioms rūpi jų reputacija, tikėtina, kad ir MIP teikėjas turės kompetencijos ir išteklių užtikrinti kokybiškas paslaugas ir jūsų įmonei.

Dar vienas reikšmingas punktas – MIP platformos galimybių ir naudų verslui gausa. Jei jūsų el. parduotuvei reikalingos papildomos funkcijos iš anksto išsiaiškinkite, ar jas bus galima įgyvendinti, ar teikėjo galimybės nėra ribotos. Pavyzdžiui, jei norėsite atsiskaitymo lango dizainą priderinti prie savo elektroninės parduotuvės, ar mokėjimo inicijavimo platforma padės jums tai išpildyti.

„Esminės naudos, kurias mes siūlome savo klientams: itin paprasta sprendimo integracija, momentiniai pavedimai, maksimalus mokėjimų saugumas per API sąsają ir prisitaikymas prie esminių klientų poreikių be rinkos iššūkių. Prieš integruodami MIP, leidžiame ją prasitestuoti be realių mokėjimų ir įsitikinti, ar viskas sklandžiai veikia kliento el. parduotuvėje. Ne vienus metus dirbdami su žinomiausiais rinkoje komunalinių paslaugų teikėjais, bilietų platintojais, draudimo bendrovėmis, finansų įstaigomis, įrodėme, kad gebame puikiai užtikrinti nepriekaištingą vartotojų aptarnavimą ir paslaugos kokybę“, – privalumus vardija „Neopay“ atstovas.

P. Arbačiauskas priduria, kad renkantis MIP partnerį rekomenduotina atsižvelgti į paslaugų kainos ir sutarties įsipareigojimų santykį. Vieni paslaugų teikėjai siūlo patrauklius įkainius, tačiau taip pat ir terminuotas sutartis su numatomomis baudomis, norint anksčiau nutraukti sutartį. Kiti stengiasi pasiūlyti rinką dempinguojančius įkainius. Tačiau kartu su itin žemomis kainomis kyla ir rizikų, kurias pardavėjas turėtų įsivertinti. Vertėtų užduoti sau klausimą, ar norėtumėte, kad jūsų pagrindinis finansų partneris būtų nuostolingai dirbanti įmonė.

„Daugelis yra nusistatę stabilius įkainius, tačiau yra ir tokių kaip, pavyzdžiui, mes, kurie yra linkę kainą priderinti kiekvienam verslui individuliai, atsižvelgiant į poreikius ir pasiūlant abejoms pusėms optimalų variantą. Siekiame suteikti paslaugas kaip įmanoma daugiau įmonių, norime, kad klientų konversijų rodikliai didėtų, o mes prisidėtume prie nuoseklaus Lietuvos e. komercijos verslų augimo“, – tinkamus mokėjimo inicijavimo partnerius rasti linki „Neopay“ atstovas P. Arbačiauskas.

Užsakymo nr.: PT_88718295