Slavena, kaip sekti naujausias tendencijas ir pokyčius žiniasklaidos pramonėje ir kokią įtaką šios tendencijos turėjo „Warner Bros Discovery“ platinimo strategijoms?

Kaip pirmaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų įmonė, kurianti ir platinanti labiausiai diferencijuotą ir išsamiausią pasaulyje turinio ir prekių ženklų portfelį per televiziją, filmus ir srautines transliacijas, mes dažnai nustatome tendencijas ir skatiname pokyčius. Pavyzdžiui, būdami įvairiose verslo srityse, esame unikalioje verslo padėtyje, padėdami kryžmiškai reklamuoti vienas kito prioritetinį turinį ir siekti didesnio pasiekiamumo bei sėkmės, dažnai tai būna padaroma visiškai naujoviškai ir darniai. Pavyzdžiui, „Shark Week“ dabar turi didesnį pasiekiamumą mūsų tinkluose. Ir mums pavyko sustiprinti pagrindinį IP, pavyzdžiui, „Drakono namus“ (HBO), „Elvio filmą“ ir „Hogvartso palikimo žaidimą“ visose mums priklausančiose platformose – linijinėse, srautinėse ir socialinėse. Prieinamose daugiau nei 220 šalių ir teritorijų bei 50 kalbų, veikiame vienoje įmonėje ir galime reaguoti į kiekvienos rinkos vartotojų poreikius.

Nepaisant pasaulinio WBD masto, mūsų požiūris įvairiose rinkose visada skyrėsi. Esame labai dėmesingi skirtingų auditorijų niuansams ir atitinkamai veikiame siekdami rasti geriausią įmanomą strategiją kiekvienoje individualioje aplinkoje.

Ar galite pasidalinti naujausiomis sėkmės istorijomis ar dideliais projektais, prie kurių „Warner Bros Discovery“ dirbo platindama, ir kas padarė šiuos projektus sėkmingus?

Dėl didelio žanrinių ir teminių kanalų portfelio, srautinio perdavimo paslaugų esame laukiami partneriai kiekvienoje teritorijoje, kurioje veikiame. Baltijos šalių rinka yra labai dinamiška ir technologiškai pažangi. Neseniai kartu su „Telia“ pristatėme „Discovery+“, kuris buvo neįtikėtinai sėkmingas abiem įmonėms.

Kaip pavyzdį galėčiau pateikti mūsų naujausią šių metų partnerystę Uzbekistane, kuri yra pirmoji JAV įmonė, įžengusi į šią rinką. Neseniai paskelbėme apie labai didelę partnerystę su „Amazon“
Prancūzijoje, pavadintą „WarnerPass“ , kuri suteikia nuostabų mūsų SVOD ir tinklo prekių ženklų pasirinkimą per vieną prenumeratą.

Slavena Dimova

Kokia yra jūsų strategija?

Mūsų strategija yra maksimaliai padidinti savo pėdsaką visuose kanaluose – linijinis tinklo paskirstymas, kuris yra labai svarbus visai Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos (EMEA) rinkoms ir
toliau auga daugelyje mūsų rinkų, srautinio perdavimo, teatro ir franšizių kanaluose. Dažnai užmezgame strategines partnerystes su vietiniais žaidėjais – pavyzdžiui, turime tokią partnerystę su „BLU TV“ Turkijoje – didžiausia vietine SVOD paslauga teritorijoje.

Taikydami platinimo strategiją, suteikiame prieigą prie aukščiausios kokybės turinio ir kuo daugiau auditorijų. Turime daug pasaulinių prekių ženklų, įskaitant „HBO“, „WB“, „CNN“, „CN“, „Food, Network“, „Discovery“, „TLC“, kad galėtume paminėti tik keletą. Turime gausų neįtikėtinų franšizių portfelį: „Wizarding World“, „DC“, „Games of Thrones“, „Looney Toons“. Turėdami šį pasaulinį padengimą, turime daug galimybių patenkinti vartotojų poreikius ir bendradarbiaujame su
vietinėmis gamybos įmonėmis bei vietos talentais, kad parodytume patrauklų turinį. Tai prideda vartotojo patirties gylio ir įvairovės.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – įsiklausome į vartotojus ir jų pageidavimus – jie geriausiai parodo, koks turinys yra gerai priimamas teritorijoje. Mūsų turinys yra kruopščiai kuruojamas ir kiekvieną mėnesį turime naujų ir susimąstyti verčiančių pavadinimų, kad patenkintume plačią auditoriją.

Ar galite pasidalinti įžvalgomis apie platinimo pramonės ateitį?

Visada siekiame papasakoti geriausias istorijas ir pasidalinti jomis su kuo platesne auditorija –kiekviename ekrane kiekviename kambaryje. Taip pat grįžtame į kino teatrus, šiemet kur kas stipriau nei pernai, nes pramonė pasikeitė po Covid-19 pandemijos. Labai džiaugiamės tuo, nes teatro laidos yra toks svarbus televizijos ir srautinio perdavimo langas ir kanalas. Dirbame kaip viena įmonė, todėl įsitikinkite, kad kino teatruose rodomus leidimus laikome kino teatruose tiek laiko, kiek reikia, kad visi kino žiūrovai galėtų mėgautis geriausia įmanomąja patirtimi. Tada pereiname prie kitų langų, kur daugiau žiūrinčiųjų gali toliau domėtis mūsų neįtikėtinu turiniu.

Kokios savybės yra svarbios asmeniui, kuris domisi karjera žiniasklaidos platinimo srityje?

Ši veikla reikalauja, kad asmuo turėtų stiprų ryšį tarp partnerių organizacijų dinamiškoje aplinkoje. Geri bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai, kūrybiškumas, turinio, produktų išmanymas ir rinkos supratimas labai padeda kasdieniame darbe. Taip reikia turėti aistrą naujoms technologijoms, medijoms ir viskam, kas yra skaitmeninėje erdvėje.