Paieškos po visą Europą

„Delfi“ konkurse „Lietuvos automobilis 2020“ savo automobilį parodyti nusprendęs D. Butkus prisiminė, kad visą laiką žavėjosi senesniais automobiliais, todėl ir prieš įsigydamas „Caddy“ važinėjo su pirmos kartos „Volkswagen Golf“ kabrioletu. Kaunietis neslėpė, kad vos tik pardavęs pastarąjį automobilį nusprendė įgyvendinti savo svajonę ir pradėjo „Caddy“ paieškas.

„Lietuvoje tokio automobilio rasti nepavyko, todėl jo teko ieškoti po visą Europą, kol galiausiai pastebėjau skelbimą Švedijoje. Nusprendžiau ilgai nedelsti, pats nuvykau į vietą, jį apžiūrėjau, nusipirkau ir atsivariau į Lietuvą. Tiesa, pradžioje galvojau, kad atvaręs šį automobilį į gimtąją šalį bandysiu jį parduoti, tačiau šiek tiek pasivažinėjęs supratau, kad jis pas mane liks visam laikui“ – įvykius prieš šešis metus prisiminė D. Butkus.

Volkswagen Caddy

Kaunietis aiškino, kad mintys apie pardavimą kilo dėl tuometinės „Caddy“ būklės, mat automobiliui trūko kai kurių detalių, variklis nuolat kaito, o šias problemas papildė ir keletas smulkesnių trūkumų. D. Butkus atviravo, kad tada atrodė, jog su šiuo automobiliu bus per daug vargo, tačiau keli išvažiavimai ir itin teigiamos aplinkinių reakcijos viską apvertė aukštyn kojom.

„Nusprendžiau viską susitvarkyti pats. Pirmiausia ėmiau ieškoti trūkstamų dalių, nes žinojau, kad tai nebus lengva. Nors šio automobilio priekinės dalys gali tikti ir nuo primos kartos „Golf“, tai galinių kėbulo dalių nuo jokio kito modelio pritaikyti nepavyks. Taip vėl prasidėjo paieškos po visą Europą. Kai kurias dalis pavyko rasti Anglijoje, kitas – Vokietijoje bei kitose šalyse. Iš viso prireikė maždaug metų, kol po truputį susirinkau visas reikiamas dalis“, – paieškų subtilybėmis dalinosi kaunietis.

Po techninių darbų – modifikacijos

D. Butkus prisiminė, kad darbai garaže prasidėjo nuo variklio darbų. Kartu su tėčio palaikymu ir pagalba kaistantis benzininis variklis buvo pakeistas į 1,9 l TDI dyzelinį motorą. Kai automobilio širdis vėl dirbo sklandžiai buvo pradėti kėbulo darbai. Kaunietis pasakojo, kad prieš perdažant automobilį visos korozijos pažeistos vietos buvo sutvarkytos, o dugnas tiek iš išorės, tiek iš vidaus antikorozinėmis priemonėmis apsaugotas nuo aplinkos poveikio.

Volkswagen Caddy

„Norėjosi, kad automobilis būtų kuo labiau apsaugotas, o kėbulas kuo ilgiau išliktų kaip įmanoma geresnės būklės. Pasirūpinę šiais darbais pradėjome ieškoti dažų. Žiūrėdamas Amerikoje organizuojamų automobilių parodų nuotraukas susižavėjau mėtine spalva. Pastebėjau, kad tokios spalvos automobilių nuotraukos labiau atkreipia dėmesį, todėl nusprendžiau, kad tokios spalvos noriu ir savo automobiliui“, – pasakojo išskirtinio „Volkswagen Caddy“ savininkas.

Kaunietis teigė, kad prieš šešis metus pradėjus dailinti šį automobilį tobulinimo darbai dar nesibaigia iki šiol. Pokalbio su „Delfi“ metu D. Butkus prisipažino, kad būtent dabar sumontuoti BC reguliuojamo aukščio amortizatoriai yra keičiami į orinę pakabą. Tiesa, dar prieš tai buvo perrinktos visos važiuoklės dalys, perdaryta išmetimo sistema išmetimo vamzdį perkeliant į automobilio vidurį bei kitos modifikacijos.

„Automobilyje yra sudėtas GTI priekinis lipas, Amerikos rinkai skirtas buferis, pagal specialų užsakymą siūtas „Recaro“ salonas, „Volfsburg GTI“ vairas, GTI knobas, juodos lubos, atidaromos orlaidės, originalūs BBS RF 16 colių trijų daliu ardomi ratlankiai, ąžuolo masyvo parketas priekaboje ir kitos modifikacijos. Tai automobilis, kuris nuolat reikalauja dėmesio. Jei vieno sezono metu galiu pasidžiaugti atliktais patobulinimais, tai kito sezono metu jie bus nebeįdomūs, todėl reikia ko nors naujo. Dalyvauju įvairiose automobilių parodose, todėl norisi, kad laikui bėgant automobilis taip pat keistųsi ir taptų dar įdomesnis. Galiausiai, visada į parodas važiuoju ne tam, kad automobilis ten pastovėtų, bet kad būtų pripažintas, o dėl to reikia įdėti daug pastangų ir laiko“, – dalinosi kaunietis.

Nesibaigiantys ateities planai

D. Butkus aiškino, kad ateityje suplanuotų darbų sąrašas taip pat gana ilgas, mat nepaisant jau dabar keičiamos pakabos planuojamas viso automobilio perdažymas ta pačia spalva, taip pat variklio keitimas iš dyzelinio į 1,8 l benzininį variklį su turbokompresoriumi arba didesnį 3,2 l motorą. Negana to, kitą turimą „Caddy“ D. Butkus planuoja pjauti pusiau ir iš jo išskirtiniam mėtiniam „Volkswagen“ pagaminti identiškos išvaizdos priekabą.

„Darbų prie šio automobilio esu numatęs tiek, kad jiems įgyvendinti prireiks dar ne vienų metų. Galiausiai, tai nėra vienintelis automobilis mano garaže, kuris reikalauja laiko ir investicijų. Netgi mano kasdienis automobilis nėra visiškai standartinis. Trumpai tariant, automobilių modifikavimas – mano hobis, todėl tai kas matosi dabar dar nėra pabaiga“, – atviravo D. Butkus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)