„Cozy Cuts & Beauty“ studijos bendraįkūrėjoms Martai Pauliukienei ir Eglei Aukškalnienei tai ne pirmas verslas, susijęs su moterimis ir motinyste. Daugelis būsimų ir esamų vilniečių mamų jas žino ir kaip „Vilkės namų“ kūrėjas.

Foto: Kornelija Jasiūnaitė


Jaunam verslui – būtinas tobulėjimas

būsimoms ir esamoms mamoms pavadinimas „Vilkės namai“ jau gerai pažįstamas
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/tevams/mamos/2020/09/26/news/mamu-egles-ir-martos-per-karantina-sustoje-verslai-atsigauna-issilaike-del-vienos-priezasties-16384213
būsimoms ir esamoms mamoms pavadinimas „Vilkės namai“ jau gerai pažįstamas – prieš beveik ketverius metus startavusi studija įvairiomis veiklomis užkariavo jų širdis.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/tevams/mamos/2020/09/26/news/mamu-egles-ir-martos-per-karantina-sustoje-verslai-atsigauna-issilaike-del-vienos-priezasties-16384213
būsimoms ir esamoms mamoms pavadinimas „Vilkės namai“ jau gerai pažįstamas
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/tevams/mamos/2020/09/26/news/mamu-egles-ir-martos-per-karantina-sustoje-verslai-atsigauna-issilaike-del-vienos-priezasties-16384213

„Visa idėja prasidėjo šiek tiek daugiau nei prieš dvejus metus. Kitame savo versle („Vilkės namai“, aut. past.) susidurdavome ir vis dar susiduriame su labai daug moterų. Taip pamatėme aiškią problemą, kad pagimdžiusios moterys nori ir toliau būti gražios, bet neturi, kur palikti savo vaikų. Pasižiūrėjome rinkos pasiūlą ir supratome, kad tokios vietos nėra, kur mama galėtų ateiti su vaiku, o jo priežiūra tuo metu kažkas pasirūpintų, kol ji gražinsis“, – savo verslo krypties idėja dalijasi M. Pauliukienė.

Jauna moteris sako, kad su partnere jos siūlo ne tik visą paketą paslaugų, bet ir puoselėja tvarumo idėją – dirba su natūraliais produktais. Visgi, moterys jautė, kad trūksta žinių, kaip pritraukti klientus, auginti verslą.

Jaunos verslininkės sako, kad joms labai svarbu tobulėti ir tvariai, atsakingai augintis savo projektus, todėl išgirdusios apie „Swedbank“ smulkiojo verslo akademiją „Kiekvienas gali“ – jos nė kiek nedvejojo ir užpildė dalyvio paraišką. Martos ir Eglės noras tobulėti buvo išgirstas ir jau netrukus jos tapo smulkiojo verslo akademijos dayvėmis.

Foto: Kornelija Jasiūnaitė


Puikiai visiems žinomas verslininkas Pijus Makarevičius projekte buvo jaunų moterų mentoriumi. Vyras dar prieš 13 metų išnaudojo laisvą verslo nišą. Tuomet jis ėmėsi vežti baldus iš Lenkijos ir prekiauti jais elektroninėje erdvėje, o dabar vyras jau valdo milijoninio pelno verslą „Baldai1“, vadovauja per 500 žmonių komandai ir aktyviai plečiasi į naujas rinkas.

Marta šiandien su šypsena prisimena tą akimirką, kai sužinijo, jog jų mentorius „Kiekvienas gali“ programoje bus P. Makarevičius:

„Pradžioje kiek nustebomo: kaip vyras padės verslui, kuris susijęs su grožio industrija? Atrodė, kad lyg ir neįprasta. Vėliau, kai susipažinome, labai apsidžiaugėme. Su verslu susijusios įžvalgos ir pastebėjimasi juk neturi jokio ryšio su žmogaus lytimi. Nebūtina žinoti ir su grožio puoselėjimu susijusio verslo specifikos tam, kad tu pamatytum svarbius verslui niuansus.“

Ji pastebi, kad po akademijos mokymų atsirado didesni komados matymas – lengvesnis atsakomybių jai delegavimas.

„Pastebėjome, kad žmonės nori prisiimti platesnio spektro atsakomybes. Tai supratus, įvyko ir vidinis „namų“ susitvarkymas, ir kai tai nutiko, buvo galima ramiai išeiti ir į išorę. Mūsų kolektyvas, kaip mes jį vadiname – šeima, turi ir kaitos požymių. Abi su kolege į tai reaguodavome labai jautriai, bet kai pats stabilizuojiesi, supranti, kad ir kitur žmonės migruoja, keičiasi, priimi patį faktą kaip natūralų. Šiuo metu mūsų šeimoje dešimt žmonių“, – pasakoja E. Aukškalnienė.

Foto: Kornelija Jasiūnaitė


Abi verslininkės tvirtina, kad su kolektyvu susiję ir tolmesni jų planai. Pirmiausia – stabilizuoti situaciją, vieniems kitus atliepti ir būtinai susidėlioti, kas už ką atsakingas, o tada bus galima kurti tolimesnius planus.


Verslo poreikis – iš kitų moterų lūpų

Pasak pašnekovių, „Cozy Cuts & Beauty“ studijos idėja gimė iš pamatymo, kad ši rinka nėra užpildyta

„Iš moterų išgirdome, kad rinkoje nėra vietos, kur mama su vaiku galėtų nueiti. Norint mažylį kažkam palikti, atsiranda labai daug derinimo su vyru, močiutėmis ar auklėmis niuansų. Tas apribojimas tarsi joms net „atmušdavo“ norą išvis kažkur išeiti. Taip dalis jaunų moterų ir užsidaro namuose dvejiems ar daugiau metų, – pastebi M. Pauliukienė.

Pašnekovė prisipažįsta, kad ir pati yra patyrusi, ką reiškia su vaiku kartu eiti į grožio saloną ir, procedūros viduryje, mažyliui pradėjus verkti, nežinoti nei ką daryti, nei kaip jį nuraminti. Ir pasirinkimas būdavo tik vienas – išeiti ir nebaigti grožio procedūros. Tokių mamų kaip Morta, kurios nori ramiai lankytis grožio salone, tačiau turi tai derinti su motinyste, pasirodo, labai daug. Kaip sako viena iš „Cozy Cuts & Beauty“ studijos įkūrėjų, rekomendacijos iš lūpų į lūpas išplito labai greitai ir tam nereikėjo nei jokio specialaus rinkodaros plano.

Foto: Kornelija Jasiūnaitė


Verslininkė prisimena, kaip moterys jai dėkodavo ir klausdavo, kodėl toks verslas gimė tik dabar.

„Vasarą bus treji metai, kai atėjo mūsų pirmas klientas – tai buvo mergaitė, kuriai pirmą kartą kirpo plaukus. Būna, kad mamai atliekamos procedūros, o vaikas, pamatęs, kad tai visai nei baisu, nei nesmagu, pats sėdasi į kėdę ir leidžiasi būti apkerpamas“, – pasakoja E. Aukškalnienė.

Ką vaikams veikti, kol mama gražinasi? Studijos šeimininkės vardija: žaidimų kampelis, akvariumai, edukacinės veiklos, piešimas, užduotėlės, sensorinis pėdučių takas ir svarbiausia – žmogus, kuris vaikus prižiūri ir su jais užsiima.

Išgirsti išsamų interviu ir pamatyti vaizdus iš „Cozy Cuts & Beauty“ studijos galite videoreportaže.