„Su žmona gyvenome Turkijoje, tačiau nusprendėme keltis į Lietuvą ir pradėjome mąstyti, ką galėtume čia veikti. Pirmiausia pastebėjome, kad lietuviai labai myli bulves“, - pasakoja I. Celikelis.

Pasak pašnekovo, jis nustebo, kad Lietuvoje keptų įdarytų bulvių nieks nesiūlo, nes Turkijoje, taip pat Anglijoje šis greitas maistas jau gana senai yra labai populiarus, jo galima nusipirkti ne tik iš kioskelių gatvėse, yra ir jas siūlantys restoranai. Taip gimė idėja įkurti šeimos įmonę „Ajomama“.

Bulvės yra kepamos orkaitėje nenaudojant jokių riebalų ar aliejų, tai užtrunka daugiau nei valandą. Pasak I. Celikelio, toks bulvių paruošimo būdas yra vienas sveikiausių.
Įdarytos keptos bulvės

„Dietologai, daktarai sako, kad valgant aliejuje keptas bulves reiktų
būti atsargiems. Pavyzdžiui, jei žmogus turi širdies problemų, jam
nerekomenduojama valgyti tokių bulvių, tačiau mūsų bulvės ruošiamos be
jokių priedų, jos neturi nieko nesveiko“, – tikina I. Celikelis.

Tada jos pagardinamos sviestu ir sūriu, o klientas pats gali pasirinkti papildomus priedus. Galima rinktis iš kukurūzų, alyvuogių, įvairių salotų lapų, pupelių, taip pat ant bulvės galima užsidėti dešrelių, mėsos ar šoninės, virtų daržovių ir daugybę kitų priedų.
Įdarytos keptos bulvės

„Bulvių kaina skiriasi priklausomai nuo priedų, ji svyruoja nuo 2 iki 5 eurų. Taip pat mes pridedame šiek tiek vietinio skonio, mes patiekiame bulves su sūdyta žuvimi arba šonine, to niekur kitur nesu matęs“, - sako I. Celikelis.

Vienas iš iššūkių, su kuriuo susidūrė verslininkų šeima – rasti tinkamas bulves. Patiekalui reikia nuo 350 iki 500 gramų svorio bulvių, o Lietuvoje niekas atskirai tokių didelių nepardavinėja.

„Buvo sudėtinga, prekybos centruose tokių bulvių išvis nėra. Bet kadangi mes esame lietuviškas verslas, todėl norėjome pardavinėti lietuviškus produktus. Ieškojome turguose, mano žmona susirinko pardavėjų kontaktus ir teiravosi, kiek didelių bulvių jie mums gali duoti. Iš vienos ponios paimame 20 kg iš kitos – 30“, – aiškina I. Celikelis.

Kitas iššūkis, su kuriuo susidūrė verslą pradėjusi šeima – niekas nesuprato, ką jie pardavinėja ir žvelgė skeptiškai, reikėjo ilgai įrodinėti, kad tai skanus ir naudingas produktas.
„Ajomama“

„Paragavę didžioji dalis klientų buvo laimingi. Tačiau dauguma žmonių žiūrėjo ir nesuprato, ką mes darome, nes tai naujas produktas lietuviams“, - sako I. Celikelis.

Pirmieji žingsniai buvo žengti muzikos festivaliuose, skeptiškai nusiteikusiems organizatoriams įrodę, kad jų siūlomas greitas maistas yra vertas dėmesio, jie šią vasarą aplankė tris festivalius, taip pat bulves siūlė Vilniaus maisto turguje „Open Kitchen“ ir įvairiose kitose vietose.

„Sezono pabaigoje mums pradėjo skambinti žmonės, organizacijos, kviesti į įvairius piknikus ir koncertus, nes žmonės pradėjo apie mus kalbėti. Jie mus pamato, paragauja mūsų bulvių ir jiems patinka“, - sako. I Celikelis.

Kol kas „Ajomama“ bulves siūlo tik šiltuoju metų laikų, tačiau pašnekovas atskleidė, kad jų planuose yra tikslas, jog bulvės bus parduodamas ne tik maisto vagonėlyje, bet ir restorane.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (248)