Apie bendradarbiavimą šiandien skelbia ir du lietuviški vardai: prekės ženklas „Pando“ bei dizaineris Giedrius Paulauskas, rašoma atsiųstame „Pandowear“ pranešime spaudai.

Kas gims iš G. Paulausko aistros uniformoms bei istorijai ir originalių „Pando“ naudojamų džinso apdirbimo technologijų? Detalių kūrėjai kol kas neatskleidžia, o bendro darbo rezultatą žada pristatyti iki vasaros.

„Kai susiduria du konceptualiai įdomūs dalykai ar reiškiniai, jie tikrai gali sukurti trečią – unikalų. Esu tikras, kad šios sinergijos rezultatas nustebins visus geram stiliui neabejingus žmones“, – sako Marius Bieliauskas, vienas iš „Pando“ bendraautorių.

„Pando“ ir G. Paulauskas kartu kuriamų drabužių idėją grynino ilgiau nei pusę metų: abu kūrėjai itin daug dėmesio skiria kokybei, yra reiklūs mažiausioms detalėms. Panašūs ir jų drabužių gerbėjų portretai: tai – drąsūs, principingi vyrai.

„Mus suvienijo tai, kad koncentruojamės į kokybę, o ne į kiekybę. Visuomet sakiau, kad pirmiausia kuriu sau – tokiam vyrui, koks esu aš pats. Taip yra ir šįkart: savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien“, – sako G. Paulauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją