Sandėliuoja paslaptis ir plaka kokteilius

Grožio teatre viskas atrodo truputį kitaip nei įprastoje kirpykloje. Tik įžengus, patalpą užlieja 1960-1980-ųjų laikmečio muzika, kuri puikiai tinka prie tos pačios stilistikos baldų, ant patefono sukasi Ninos Simone, Janis Joplin, David Bowie plokštelės, šalia sienos stovi smagus, oranžinis šaldytuvas, pilnas ledų, palubėje į apačią žvelgia knygos. „Jos yra gyvos – naktį atgyja ir skraido, o atėjus rytui – nutūpia čia“, - atskleidžia Giedrė.

Fantazijos šio salono savininkai nestokoja ir teikiamose paslaugose. „Moteriškas kirpimas su intriguojančia istorija apie Džakartą“, „Plaukų dažymas su paslapčių išklausymu ir jų sandėliavimu“ – tai tik keletas paslaugų, kuriomis galima pasinaudoti šiame grožio teatre. „Čia aš tas paslaptis sandėliuoju. Dažniausiai jos išlenda dažant sruogeles“, - šypteli Giedrė, paslapčių klausanti jau beveik 3 metus – tiek, kiek veikia šis grožio teatras.
"Hair Cocktail Bar"

Ruslanas Reinas priduria, kad visos šios pridėtinės paslaugos yra nemokamos, o toks savotiškas žaidimas yra tam, kad būtų linksma: „Mums atrodo, kad viskas gyvenime turi būti linksma. Mes apskritai netelpam į jokius rėmus savo požiūriu į pasaulį, savo gyvenimo būdu. Mes net šukuosenas vadiname kokteiliais, todėl taip ir pasivadinom – plakame kokteilius iš plaukų.“

Jis atskleidžia, kad 1960-1980-ieji labiausia juos įkvepia dėl savo įvairumo, avangardiškumo, kaitos, todėl interjere, kurį jie patys ir kūrė, vyrauja būtent šis laikmetis. „Daug galvojome, kokioje aplinkoje norėtume dirbti, o ir neturėjome pinigų dizaineriui, jei atvirai. Be to, atskleisime savo slaptą svajonę – visada žiauriai norėjome sukurti interjerą, bet niekas neleisdavo pasireikšti, todėl ir sugalvojome įkurti savo saloną, oi, grožio teatrą, atsiprašau“, - sako jis.

Mums atrodo, kad viskas gyvenime turi būti linksma. Mes apskritai netelpam į jokius rėmus savo požiūriu į pasaulį, savo gyvenimo būdu.
Ruslanas Reinas Gintautas

Būtent taip šią vietą jie vadina dėl to, kad čia vyksta ne tik plaukų kirpimas ar dažymas, bet ir meno performansai, vakarėliai, socialiniai eksperimentai bei kitos smagybės.

Grožio teatre dėmesį patraukia svarbiausioje vietoje ant staliuko su veidrodžiu pastatyta lengvaatletės A. Palšytės nuotrauka.

„Ji mano mūza, mano įkvėpėja“, - šypsodamasis pareiškia Ruslanas Reinas. Nors, paklaustas, kodėl būtent A. Palšytė, kiek suklūsta: „Na, mūzų nepasirinksi, atsikeli vieną rytą ir tą supranti. Kadangi noriu, kad kūrybinės mūzos manęs nepaliktų, planuoju visą altorėlį budistiniu principu padaryti – rėmelį apklijuosiu gėlių žiedais, padėsiu vaisių, smilkalų. Kas norės uždegti smilkalų, galės eurą paaukoti“, - juokiasi.
"Hair Cocktail Bar"

Giedrė priduria, kad tikisi, jog vieną dieną pro duris įžengs būtent ji, nors Ruslanas Reinas tuoj paprieštarauja: „Gal, galvoju, nereikia. Mūza tegul ir lieka mūza.“

Nors A. Palšytė dar nebuvo žengusi pro šio grožio teatro duris, dažnai nosį čia įkiša Užupio gyventojai ar jo svečiai. „Užeina ir svečiai iš užjūrio, ir pamergės su saldainiais. Iš užjūrio sako: kaip čia šaunu, kaip viskas creative (liet. kūrybinga – DELFI), pamergės: kaip smagu čia, priimkit, nes lauke šalta, - juokiasi Ruslanas Reinas. – Priimame visus, nes iš tikro labai mylime žmones ir norime, kad tai būtų kūrybinė, sociali erdvė, kur žmonės ateitų ne tik kirptis, bet ir bendrauti, kurti.“

Verslininkai atskleidžia, kad Užupį savo verslui pasirinko neatsitiktinai – kiekvienas žibintas tiesiog kvieste kvietė įsikurti šiame rajone:

„Mus lanko nuostabūs žmonės, didžiausias džiaugsmas su jais praleisti dieną“, - tvirtina, keisdamas plokštelę ant patefono. – Iš tikrųjų ta istorija (kodėl nusprendė kurti savo verslą – DELFI) verta knygos, bet ji reali. Dirbome kurį laiką su Giedre kartu vienoje kirpykloje, kol atėjo nušvitimas ir pasakiau: aš turiu ryšį su kosmosu, o tu turi galių (rodo į Giedrę – DELFI). Mums reikia tai daryti, tik reikia kontoros ir prietaisų. Taip viskas ir prasidėjo“, - pasakoja jis.

Grožio teatre – ir A. Čekuolis

Kūrybiškumas ir fantazija skleidžiasi ne tik ant klientų galvų, darant šukuosenas, bet ir ant kirpyklos sienų. Ant vienos jų visuomet puikuojasi jaunųjų menininkų, kurie dar neturi galimybės reikštis didžiosiose galerijose, darbai.

„Čia mūsų kultūrinė misija. Jie turi galimybę pasirodyti, o ir žmogus kiekvieną dieną į galerijas juk nevaikšto, todėl tie, kurie pas mus ateina, gali prisiliesti prie to meno auros, ji juos apkabina ir tada jiems būna labai gera. Net ir nesidomėdamas akį juk vis tiek užmeti“, - šypteli Ruslanas Reinas.

Ekstravagantiška "Hair Cocktail Bar" komanda

„Hair Cocktail Bar“ galima laikyti netradicine kirpykla ar grožio salonu, nes įmonė turi ir kūrybinę grupę, rengiančią įvairius performansus, kaip jie patys įvardina, po fluxus sparnais. Netradicinėje vietoje sukvietę draugus, klientus ir visus norinčiuosius, jie originaliai pristato šukuosenas, kuria vaidinimus, vizualizacijas, sudominančias būrius smalsuolių. „Princesė iš Šeškinės“, „Kaip išgarsėti per 60 sekundžių“ – tai tik keletas intriguojančių pavadinimų iš rengiamų pasirodymų.

„Kolektyve turime dailininką, turime grafiką, todėl padarome daugybę smagių dalykų. Mes labai mylim ir labai gerbiam žmones, kam tai rodom, todėl viską labai smulkiai ir kruopščiai apgalvojame, net nuotrauką vieną, kurią keliame į feisbuko puslapį, galime daryti kelis, kad ir penkis mėnesius. Tiek praeina nuo idėjos iki galutinio koncepto. Mes nededame kokių nors atsitiktinių momentų, pavyzdžiui, kokio kavos puodelio su prierašu „Už lango šalta, o čia šilta, todėl užeikite pas mus“. Per Kūčias paskelbėme ilgai galvotą nuotrauką, kur aš guliu, o aplink mane žuvies galvos – tokia socialinė filosofija apie šventes, tradicijas. Kiekvienas savaip gali interpretuoti“, - tvirtina Ruslanas Reinas.

Hair Cocktail Bar

Jis pasakoja, kad jie taip pat rengia ir vakarėlius, į kuriuos pasikviečia įdomių žmonių ir suteikia progą visus susirinkusius su jais pasikalbėti. „Vakarėliais net negalima būtų tų vakarų vadinti, čia žiburėliai. Juose visada yra limonado, sukam butelį iš bučinių, aišku, - nusijuokia, - tiesiog pasikviečiame tuos, kurie būna kažką pasiekę savo srityje, kurie inspiruoja, ir su jais bendraujame.“

„Būtinai reikia paminėti mūsų paskutinį svečią, - įsiterpia Giedrė. – Tai buvo A. Čekuolis, kuris taip įdomiai pašnekėjo, kad visi buvo susižavėję, merginos alpo.“ Ji priduria, kad pakviestų į tokį žiburėlį ir A. Palšytę, bet, deja, neturi jos numerio, o parašyti per feisbuką būtų per daug modernu. „Čia per daug ne 80-ieji“, - nusijuokia.

Kritiniai verslo momentai ir vynas

Vis dėlto nors plaukų kokteilių baras veikia jau beveik trečius metus, Ruslanas Reinas ir Giedrė pripažįsta, kad kurti verslą nėra taip jau labai paprasta, nors kilę iššūkiai jų negąsdino.

„Reikia viską nuo A iki Z apgalvoti, nuo pačių pagrindų, jeigu nori pradėti tai daryti, nes žmogus, kuris su tuo nesusidūręs, – na, jam gali būti gana sunku. Yra tam tikrų niuansų paslaugų versle, todėl, matyt, tik pabaigus mokyklą, nereikėtų pulti atidarinėti salonų. Čia nei patarimas, nei ką, tik nuomonė“, - kiek surimtėja Ruslanas Reinas.

Nors sunku tokius nutrūktgalvius įsivaizduoti rimtus, susitelkusius prie buhalterijos tvarkymo ir kitų svarbių verslo reikalų, jie juokiasi, kad tai nėra taip sunku:

„Tiesiog reikia meniškai pažiūrėti į tą popierizmą, pažiūrėti linksmiau. Gerai, kad jis yra, nes šiais technologijų laikais – mažiau popierių rankose turime, - juokiasi. – Taip, tai užtrunka, reikia daug energijos atiduoti, bet tai ne problema, problemų turi tik kreko rūkytojai“, - nepaliauja juokauti.

Norintieji pasidaryti kokteilį iš savo plaukų šiame grožio teatre, turėtų atsidėti keliasdešimt eurų sumą. Moteriškas kirpimas čia kainuoja nuo 20 iki 40 eurų, vyriškas 15-25 eurus. Tačiau verslininkai teigia, kad kainos ir taip optimizuotos, nors turėtų būti didesnės, tiesiog, anot jų, ši vieta kurta ne tam, kad būtų uždirbami pinigai, o tam, kad jie turėtų mylimą darbą ir galėtų dirbti smagioje aplinkoje.

Nors verslas sėkmingai sukasi jau trečius metus, nei Ruslanas Reinas, nei Giedrė nesijaučia verslininkais ir tikrai taip savęs nepavadintų. „Ne ne ne, kokie mes verslininkai, mes linksmi žmonės, nenorime kažkokių rimtų kaukių. Tikrai taip nesijaučiame, tiesiog darome tai, kas mums patinka ir linksminamės. Kritinis momentas tam verslo plane numatytas buvo toks: jei mes už viską susimokame, už ką turime sumokėti, ir dar lieka ant vyno – jau yra gerai“, - nestokoja geros nuotaikos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)