1. Joga

Meghan jau seniai išpažįsta meilę jogai ir laiko ją savo puikios figūros paslaptimi. „Mano mama buvo jogos instruktorė, todėl jogos praktika yra tarsi mano kraujyje. Man patinka intensyvios ir dinamiškos Vinyasa jogos užsiėmimai. O dar geriau, jei tai – žaismingas hiphopas, atliekamas tamsiame kambaryje prie žvakių šviesos. Tai tiesiog geriausia!“, – sakė Meghan „Women's Health“.

2. Riebalus deginantis pilatesas

Kai neužsiima joga, Meghan atlieka pilateso pratimus. „Megaformer Pilates“ yra jos pagrindinė treniruotė. Ši unikalios kombinuotos pratimų sistemos versija skirta viso kūno riebalų deginimui. „Tai yra geriausias dalykas, kurį galite padaryti savo kūnui, kuris keičiasi vos tik pradedate tuo užsiimti. Skirtumas prieš ir po akivaizdus“, – yra sakiusi Meghan.

3. Žaliosios sultys vietoj kavos su pienu

„Manau, kad kava gali pakenkti, taigi geriau renkuosi tikrai gerą natūralų energijos šaltinį“,– sakė Meghan. Užuot ryte gėrusi baltą kavą, moteris renkasi daug maistinių medžiagų turinčias žaliąsias sultis.

Meghan Markle ir princas Harry
Foto: Vida Press

4. Veganiška skrudintų bulvyčių su padažu versija

Galinti sau leisti lankytis geriausiuose pasaulio restoranuose ar samdyti profesionalius virtuvės šefus, Meghan mėgstamiausias patiekalas yra stebėtinai kuklus ir paprastas. „The Sun“ atskleidė, kokia yra princo Harry žmonos mėgstamiausia vakarienė. Užuot valgiusi salotas ar pasimėgavsui foie gras, Meghan mieliau valgo poutine (skrudintų bulvyčių ir sūrio varškės patiekalas, užpiltas padažu), kuri iš esmės yra veganiška skrudintų bulvyčių su padažu versija. Meghan buvo didelė veganiško restorano „By Chloe“ (Covent Gardene, Londone) gerbėja, kuris siūlė šį veganišką patiekalą.

Meghan ir anksčiau prisipažino, kad mėgsta gruzdintas bulvytes, kaip ir tai, kad pasilepina taure raudonojo vyno. Aišku, visur svarbu neprarasti saiko.

5. Sotūs, bet sveiki pusryčiai

Kai nesimėgauja skrudintomis bulvytėmis su padažu, Meghan pradeda savo dieną sočiais ir sveikais pusryčiais, kurie jai suteikia žvalumo bei energijos. Įprastas Meghan pusryčių pasirinkimas yra avižos su bananais arba vaisiais, užpiltos manuka medumi ir bičių žiedadulkėmis.

„Aš rūpinuosi savo oda ir kūnu. Rūpinuosi savimi ne tik dėl estetinių priežasčių. Kaip jaučiuosi priklauso nuo to, ką valgau, kiek ilsiuosi, kiek išgeriu vandens“, – apie savo požiūrį į senėjimą yra sakiusi Meghan.

6. Meditacija

Tomis dienomis, kai Meghan neužsiima jogos praktika, ji visada randa laiko meditacijai. „Daugelį metų į tai žiūrėjau skeptiškai, bet dabar matau, kad ji tikrai daro stebuklus!“, – atradusi meditaciją džiaugėsi Meghan.

Meghan Markle
Foto: Vida Press

7. Pusiausvyros svarba

Prieš patekdama į karališkąją šeimą, Meghan kalbėjo su „Best Health“ žurnalo redakcija apie pusiausvyros svarbą ir dietos atsisakymą: „Aš suprantu, ką valgau. Bet tuo pat metu viskas priklauso nuo pusiausvyros. Kadangi treniruojuosi taip, kaip noriu, nenoriu jaustis nuskriausta, kas liečia maistą. Tai yra ne dieta, o valgymas, vadovaujantis savo gyvenimo būdu“.

8. Laikysena

Teisinga laikysena yra labai svarbi bet kuriam žmogui. Tokioms įžymybėms kaip Meghan, tai taip pat nėra išimtis.

„Kadangi Meghan buvo ekrane, mes sutelkėme dėmesį į jos laikyseną“, – 2018 metais portalui WomensHealthMag.com sakė buvęs moters treneris Craigas McNamee.

Norėdamas pagerinti Meghan laikyseną, C. McNamee visada įtraukdavo ne tik pilvo raumenų ar dubens dugno, bet ir sėdmenų, nugaros raumenų stiprinimo pratimus.