Vertinant mašinų patikimumą, Vokietijos automobilių gamintojai tarp paskutinių šešių vietų užėmė keturias pozicijas, rašo bbc.com. Palyginimui, „japonai“ užėmė net keturias vietas tarp pirmų šešių.

Tyrimo rezultatai pateikti remiantis 50 000 britų vairuotojų ataskaitomis. Tai – kirtis Vokietijos gamintojams, garsėjantiems patikimumu ir inžineriniais pasiekimais.

Tarp 37 markių absoliučiai blogiausiai įvertintas „Bentley“ automobilių, kuriuos gamina „Volkswagen AG“ koncernas, patikimumas. „Mercedes-Benz“, „Audi“ ir „Porsche“ taip pat atsidūrė dugne.

Patikimiausių markių viršūnėje atsidūrė „Honda“, „Suzuki“ ir „Toyota“.

„Hondos“ sėkmė skaičiuojant patikimumo indeksą priklauso nuo retų gedimų. Vis dėlto net ir atsiradus gedimams, jie gana pigiai pašalinami“, – tyrimo rezultatus komentavo „What Car?“ redaktorius Jimas Holderis.

Į patikimiausiųjų dešimtuką taip pat pateko „Lexus“, „Škoda“, o devintą vietą pasidalino „Hyundai“, „Nissan“ ir „Subaru“. Lietuvoje populiariausia markė „Volkswagen“ atsidūrė tik 23-oje vietoje, o BMW – dar žemesnėje, 28-oje pozicijoje. Tarp prancūziškų automobilių geriausiai pasirodė „Peugeot“ (12 vieta), „Citroen“ užėmė 15, o „Renault“ – 21 vietą.

Patikimumo indeksas priklauso nuo to, kaip dažnai automobilius reikia taisyti ir kaip brangiai tų gedimų šalinimas kainuoja. Tai iš dalies paaiškina, kodėl brangūs automobiliai atsidūrė tarp paskutiniųjų, mat jų dalys ir išlaikymas yra gerokai brangesni.

„Bentley“ atstovai tvirtina, kad šis tyrimas yra „neteisingas“, nes jis apima tik mažiau nei 4 proc. visame pasaulyje važinėjančių šios markės automobilių, o jame nėra įtraukti BMW valdomo „Rolls-Royce“ duomenys.

„Niekada negalėsime tiesiogiai palyginti, kiek kainuoja „Bentley“ automobiliai ir jų išlaikymas su kitais apklausoje dalyvavusiais automobiliais“, – sakė markės atstovas.

Tyrimo organizatorių teigimu, „Rolls-Royce“ į ataskaitą nebuvo įtrauktas, nes jų yra per mažai, kad būtų gauti statistiškai patikimi duomenys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (851)