Šiemet rinkimuose dalyvavo 42 modeliai, kurie atstovavo kone visiems automobilių segmentams – nuo galiniais ratais varomų sportinių kupė iki prabangių limuzinų. Komisijos teigimu, gamintojai pasižymėjo itin dideliu išradingumu ir keleivių erdvei skyrė daug dėmesio siekiant, kad salonas būtų erdvus, funkcionalus ir stilingas.

Taigi, „WardsAuto“ nusprendė, kad šių dešimties automobilių salonai 2015-aisiais yra geriausi (abėcėlės tvarka):

BMW i3 (kaina – 52 550 JAV dolerių)
BMW i3
Chrysler 300C Platinum“ (51 175 doleriai)
Chrysler 300C
Ford F-150 King Ranch“ (60 675 doleriai)
Ford F-150 King Ranch
„GMC Canyon SLT“ (40 465 doleriai)
GMC Canyon SLT
Honda Jazz“ (21 590 doleriai)
Honda Jazz
Jeep Renegade Limited“ (33 205 doleriai)
Jeep Renegade Limited
Kia Sedona SXL“ (43 295 doleriai)
Kia Sedona
Mazda6 Grand Touring“ (33 395 doleriai)
Mazda6
Mercedes-Benz C400“ (65 000 doleriai)
Mercedes-Benz C-klasė
Nissan Murano SL“ (41 905 doleriai)
Nissan Murano

Kaip matome, tarp laureatų pateko trys sedanai, du hečbekai, du pikapai ir du SUV automobiliai bei vienatūris.

„Labai svarbu, kad puikiai įrengtų automobilio interjerų galime rasti kone kiekviename automobilių segmente, ne tik tarp prabangių modelių, kurie daugumai vairuotojų yra neįperkami“, – sakė „WardsAuto“ vyr. Redaktorius Drew Winteris.

Kaip buvo renkami nugalėtojai?

Kiekvieno automobilio salonas buvo vertinamas pagal medžiagas, ergonomiką, saugumą, komfortą, vertę ir išbaigtumą. Komisijos nariai taip pat vertino ir informacinių-pramoginių sistemų valdymo patogumą. Vis dėlto viena svarbiausių dalių buvo estetikos ir dizaino harmonija, t.y. buvo vertinama, ar tinkamai parinkta spalvų gama, ar salono stilius atitinka išorės dizainą, ar atskiri elementai dera tarpusavy, ar interjeras gali „parduoti automobilį“ ir pan.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)