Ko gero, pirmą kartą į jos aikštelę įriedėjo „Ferrari 360 Spider“. Automobilis, priklausantis sporto entuziastams Rokui Markevičiui ir Kiril Ososov, čia atvyko atlikti techninę apžiūrą.

„Automobilis yra techniškai tvarkingas, tad jokių didelių netikėtumų neturėjome. Užvedus automobilį po stovėjimo aikštelėje, kurį laiką išmetamųjų dujų matavimo prietaisas rodė aukštesnius nei numato reikalavimai rodmenis. Varikliui sušilus, jie tapo normalūs, o su kontrolieriumi pajuokavome, jog „ant šalto“ iš duslintuvų tiesiog pilasi benzinas, – juokavo K. Ososov. – O pakabos tikrinimo metu kontrolierius nustebo pamatęs visiškai uždengtą, lygų, aerodinamišką automobilio dugną, pro kurį nelabai matosi pakaba: „na, ir ką aš čia galiu pamatyti?“, – retoriškai paklausė jis“.

Kiek ilgiau nei įprasta užtruko automobilio dokumentų patikrinimas „Regitroje“. Ko gero, ir čia „Ferrari 360 Spider“ – nedažnas svečias.

„Regitroje” užtrukome daugiau nei pusvalandį, kadangi kontrolierius labai ilgai ieškojo kėbulo numerio bei gamintojo lentelės su svoriais. Galiausiai pasinaudojome „Google“ paieška ir bendromis jėgomis išsiaiškinome, jog ieškoma lentelė yra ant automobilio priekinio sparno ir ją galima pamatyti tik tam tikru kampu atidarius keleivio duris“, – apie nuotykius „Regitroje“ pasakojo vienas iš lenktyninio automobilio savininkų.

Gavusi valstybinius numerius „HRL 360“,„Ferrari“ išriedėjo į miesto gatves. Šiuo automobiliu gali pasivažinėti visi norintys, turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Šią galimybę suteikia „Saugaus vairavimo mokyklos“ įkūrėjai bei LaisvalaikioDovanos.lt, pradėję platinti „Ferrari“ vairavimo miesto gatvėmis“ dovanų kuponus.

„Ferrari“ Lietuvoje

„Ferrari“ Lietuvos gatvėse – nedažnas reiškinys. Keliolika Lietuvoje užregistruotų šio gamintojo automobilių nebūtinai važinėja Lietuvos gatvėse: pasitaiko, jog užsienyje naudojami automobiliai registruojami Lietuvoje dėl santykinai patrauklios vardinių valstybinių numerių kainos.

Kita vertus, nereikia pamiršti ir to, jog kartais Lietuvoje važinėjantys automobiliai dėl patrauklesnės mokesčių bazės registruojami užsienio valstybėse.

Lietuviams siūloma vairuoti „Ferrari 360 Spider“ kabrioletą, pagamintą tais pačiais metais, kai Michaelis Schumacheris su „Ferrari“ „Formulėje1“ laimėjo paskutinį savo čempiono titulą. 3,6 litro V8 F1310-00 variklį turintis legendinis automobilis gali išvystyti maksimalų 289,7 km/val. greitį, o 400 AG iki 100 km/val. greičio „Ferrarį“ išjudina per 4,5 sekundės.

Automobilio įsigijimas – knygos verta istorija

Prieš metus gimusiam planui – Lietuvos automobilininkų bendruomenei pasiūlyti galimybę vairuoti „Ferrari“ automobilį – nebuvo lemta išsipildyti greitai. Ilgiausiai užtruko tinkamo automobilio paieškos.

Automobilio savininkai pažadėjo, jog kada nors išleis knygą apie savo nuotykius. O kol kas tik prasitarė, kad teko apkeliauti ne vieną pasaulio valstybę. Automobilio ieškojo net Jungtinių Arabų Emyratuose. Tačiau galiausiai tinkantis automobilis buvo rastas Vokietijoje.

Automobilio kainos organizatoriai taip pat nenori atskleisi. Jie tik užsimena, kad už šią kainą būtų galima įsigyti keliasdešimt vidutinių automobilių.

Silpnosios „Ferrari“ vietos bei ateities planai

„Ferrari“, kaip ir daugelis išskirtinių automobilių, negarsėja dideliu ilgaamžiškumu. „Juo niekaip nenuvažiuosi pusės milijono kilometrų, – šypsosi Kirilas. – Kuro sąnaudos 25-30l/100km, o brangius aptarnavimus, turint omeny ir tai, jog artimiausi aptarnavimo centrai yra Suomijoje, Lenkijos pietuose, Vokietijoje bei Rusijoje. tenka atlikti kasmet. Tikriausiai, įdomiausia ir silpniausia automobilio vieta – F1 sankaba. Ji puikiai veikia perjungiant pavaras, bet šiurkščiai pajuda iš vietos ir pajudėjimo metu labai dyla. Lenktynėse automobiliai startuoja tik vieną kartą, todėl sankabos dilimas starto metu mažai reikšmingas.„Gatvės“ sąlygomis – viskas kitaip. Taip pat verta paminėti dažną šių automobilių mylėtojų juoką, kad tai – paprasčiausias „Fiat“ markės automobilis. Bet tik tol, kol neužvedi variklio. Automobilio surinkimo bei apdailos kokybė toli gražu neprilygsta, pavyzdžiui tuo metu gaminamiems vokiškiems automobiliams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)