Nauda – sutaupytas laikas

Ne tik naujų, bet ir naudotų automobilių verslą valdančios įmonės „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Miglės Makauskaitės teigimu, toks procesas yra paprastas: klientui tereikia išsirinkti norimą automobilį jų salonuose – nesvarbu, naują ar naudotą, o savąjį parodyti įmonės specialistams, kurie kone iš karto jį įvertina.

„Tokiu būdu įvyksta automobilio keitimas, pirkėjas kitą automobilį įsigyja atitinkamai mažesne suma“, – teigė pašnekovė.

M. Makauskaitė pastebi, kad paslaugą ypač mėgsta pirkėjai, nenorintys gaišti laiko atskirai pardavinėdami savo automobilį kitais būdais.

Bendrovės „Fakto auto“ Nissan“ markės automobilių pardavimų direktoriaus Kazimiero Maneikio teigimu, lietuviai linkę naudotis tokiu pasiūlymu, jeigu senas automobilis užskaitomas kaip dalinis apmokėjimas už naują automobilį.

Lietuva garsėja kaip prekeivių naudotais automobiliais kraštas, bet kuo toliau, tuo aiškiau žmonės supranta, kad visi turi daryti tai ką labiausiai išmano. Pirkėjai dažnai bando įvertinti savo turimą automobilį kuo aukštesne kaina, bet pabandę jį parduoti ir pamatę, kokie laukia iššūkiai, tą darbą perleidžia naujų automobilių pardavėjams“, – apie lietuvių pardavimo įpročius pasakojo K. Maneikis.

Vyro pastebėjimu, dažniausiai tokia paslauga naudojasi įmonės, nes jos dažnai neturi žmonių, skirtų naudotų automobilių pardavimui.

Keičia 4-8 metų amžiaus automobilius

M. Makauskaitė minėjo, kad jų įmonė yra linkusi nupirkti įvairiausius automobilius, tačiau praktika rodo, kad labai seni jų nepasiekia. Dažniausiai klientai nori keisti 4-8 metų amžiaus automobilius.
K. Maneikio teigimu, pardavėjai dažniausiai priima automobilius iki 5 metų amžiaus ir nuvažiavusius iki 200 000 km. Senesnius ir daugiau nuvažiavusius automobilius gana sudėtinga priimti, nes tokiu atveju įsiveliama į konkurenciją su turgaus prekeiviais.

„Kitas svarbus momentas, kad save gerbiantis naujų automobilių pardavėjas niekada nepriims abejotinos kokybės ar techninės būklės automobilio su nežinoma rida ar kažkokiais paslėptais defektais“, – pasakojo automobilių pardavimų direktorius.

Pasak M. Makauskaitės, klientams jų bendrovė siūlo maksimaliai gerą rinkos kainą, nekonkuruodami su turguose parduodamais automobiliais.

Miglė Makauskaitė
„Klientams tai naudinga, nes sutaupomas jų laikas: pardavimo procesas įvyksta greitai ir sklandžiai. Beje, automobilį galima tiesiog parduoti mūsų salonuose naudojantis komiso paslauga – mes surandame pirkėją, o tai taip pat yra svari nauda savininkui: jam pačiam nereikia rodyti automobilio, kuris laikomas salone, o ne lauke. Tai nėra kliento įsipareigojimas pirkti kitą automobilį – tik mūsų kvietimas parduoti savąjį“, – teigė „Inchcape Motors“ atstovė.

Svarbu gauti garantiją

Per mėnesį minėtos bendrovės salonai parduoda nuo 45 iki 60 nenaujų automobilių. Pasak atstovų, paklausa yra nemaža. M. Makauskaitės pastebėjimu, ypač svarbus dalykas pirkėjams yra garantija, kuri suteikiama nenaujiems automobiliams.

„Kitas privalumas yra tai, kad parduodame ne tik savo atstovaujamų prekės ženklų, bet visų gamintojų nenaujus automobilius. Visi tokie automobiliai yra visiškai techniškai tvarkingi, turintys galiojančią valstybinę techninę apžiūrą“, – DELFI pasakojo moteris.

Bene paklausiausi nenauji automobiliai yra salono demonstraciniai arba kitaip vadinami bandomieji. Įprastai jie būna pačių geriausių komplektacijų, nes naujų automobilių pirkėjams norima pademonstruoti visus privalumus, būna iki metų amžiaus ir su simboline rida.

„Jų kaina pastebimai skiriasi nuo visiškai naujų automobilių, o galioja ir gamyklinė garantija. Tokius automobilius salonų atstovai siūlo rezervuotis iš anksto, nes yra žinoma, kada jie bus parduodami“, – DELFI pasakojo įmonės atstovė.

Naudotų automobilių parką taip pat papildo įmonių automobiliai, grąžinami pasibaigus veiklos nuomos laikotarpiui. Tokiu būdu įmonės perka automobilius tam tikram laikotarpiui, o jam pasibaigus, automobilius grąžina – tiek lengvuosius, tiek komercinius. Tai, pasak M. Makauskaitės, yra itin patrauklūs automobiliai: prižiūrėti servisuose per nuomos laikotarpį, įprastai su iki 100 000 km rida ir iki 5 metų amžiaus.

Patikimiau negu turguje

Pasak K. Maneikio, kai reikia susitarti dėl kainos, normalu, kad klientas nori daugiau. Paprastai, jei gerokai skiriasi automobilio savininko ir pirkėjo lūkesčiai, jam pasiūloma automobilį bandyti realizuoti komiso pagrindais. Tokiu atveju savininkas gali nurodyti savo kainą ir automobilis bandomas parduoti už ją.

„Bet kaip rodo sukaupta praktika, dažniausiai siūloma nupirkimo kaina būna teisinga“, – DELFI pasakojo K. Maneikis.

Pasak „Nissan“ atstovo, daugumą atpirktų automobilių pavyksta realizuoti sėkmingai: pardavimo sėkmė priklauso nuo modelio geidžiamumo rinkoje, automobilio būklės, suteikiamų garantijų ir kainos.

„Pirkėjai drąsiau renkasi naujų automobilių pardavėjų siūlomus naudotus automobilius nei automobilius parduodamus turguje ar šiaip pagal skelbimą, bijodami paslėptų gedimų ar nežinomos automobilio istorijos“, – teigė K. Maneikis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (80)