Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos atstovas Leopoldas Konopackas sako, kad autoservisas privalo pateikti atsarginių detalių kainas.

„Turi būti nurodomas teikiamų paslaugų, atsarginių detalių ir medžiagų sąrašas, jų kainos ir kiekis. Jei žmogus nesikreipia, neklausia, tai jam ir nepateikia. Pagrindinis dalykas – kreipiantis į autoservisą reikia parašyti paraišką, kurioje numatomos kainos ir kurią pasirašo abi pusės. Tuomet problemų tikrai nebūna“, – teigia pašnekovas.

Anot L. Konopacko, pakeistas detales autoservisas privalo grąžinti, bet teisės aktuose nėra numatytas saugojimo terminas, todėl autoservise gali pasakyti, kad jas tiesiog išmetė.

L. Konopackas sako, kad jei remontas buvo atliktas netinkamai, pirmiausia apie tai turėtumėte pasakyti serviso darbuotojams. Jei jie nesutinka ištaisyti klaidų, tada reikėtų savo reikalavimus pateikti raštu. O jei nepadeda ir tai, tada galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.