„Nuo praėjusios savaitės pradžios didesniuose servisuose jaučiamas pagyvėjimas – vairuotojai po žiemos vis aktyviau vyksta remontuoti automobilių“, – portalui LRT.lt teigia Julius Jočys, UAB „Kemi Service“ vadovas.

Kol kas mažai kas skuba keisti padangas, mat pavasario sezonas, skirtingai nei rudens, esą išsitempia, daugelis vairuotojų ir balandį važinėja žieminėmis padangomis. „Lietuvoje žiemos neprognozuojamos, nežinia, kiek užsitęs“, – priduria J. Jočys.

Jo teigimu, klientai aktyviau pradeda lankytis servisuose tuomet, kai šildymo sezonas eina į pabaigą, žmonės turi daugiau papildomų lėšų.

„Be to, kovo – gegužės mėnesiais Lietuvoje aktyviausiai perkami automobiliai, todėl naujieji šeimininkai nutaria susitvarkyti savo transporto priemones, paruošti jas techninei apžiūrai“, – sako serviso vadovas.

Anot pašnekovo, po žiemos vairuotojai dažniausiai remontuoja stabdžių sistemas, važiuoklę, keičia suplyšusias gumas ir kitas susidėvėjusias dalis.

Vilniuje įsikūrusio autoserviso „Adana“ meistras Aivaras Rimonis portalui LRT.lt antrina, kad pavasarį dažniausiai tenka tvarkyti automobilių važiuoklę, keisti stabdžių trinkeles. „Pastarosios nepriklauso nuo sezoniškumo, tiesiog ateina laikas, o važiuoklė dažniausiai būna subyrėjusi po žiemos“, – sako A. Rimonis.

Automobilio paruošimas šiltajam sezonui esą vidutiniškai kainuoja apie 500 Lt. Panašiai tokią sumą įvardija ir kiti automobilių servisų meistrai.

Portalas LRT.lt jau rašė apie tai, kokį dėmesį duobėtoms gatvėms ketina skirti didžiųjų miestų savivaldybės.

Automobilių serviso „Autovisata“ vadovas Sigitas Dijokas sako, kad klientų padaugėja, kai ateina laikas keisti padangas. Tuomet vairuotojai esą nusprendžia patikrinti ir kitas automobilių dalis.

Savo ruožtu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių transporto katedros vedėjas Saugirdas Pukalskas pažymi, kad žiemą daugiausia kenčia kėbulas, ratlankiai, kitos metalinės dalys, kurios kontaktuoja su agresyvia aplinka, ant kelių barstomu druskos ir smėlio mišiniu, todėl automobilio kėbulas pradeda rūdyti.

„Kuo dažniau plausime, tuo automobiliui bus geriau. Žinoma, ne visi turime tokią galimybę, tai yra papildomos išlaidos, bet jei automobilis nebus plaunamas, tai tos agresyvios medžiagos veiks kėbulą, ir kuo toliau, tuo pasekmės gali būti sunkesnės“, – apie korozijos grėsmę automobilininkus perspėja S. Pukalskas.