Dabartinio „Nissan Pulsar“ istorija prasidėjo prieš keletą dešimtmečių. Pirmasis automobilis šiuo pavadinimu pasirodė dar 1978 metais. Tiesa, tuo metu mus nuo modernių automobilių, kaip ir nuo kitų technikos pasiekimų, patikimai saugojo „geležinė uždanga“. Būtent ji nuo mūsų slėpė ir „Nissan Pulsar“ istorijos pradžią.

Tiesą pasakius, „Pulsar“ pavadinimas pradžioje buvo skirtas tik Azijos, Pietų Afrikos ir Australijos rinkoms. Europoje pirmasis „Nissan Pulsar“ buvo parduodamas „Datsun Cherry“ pavadinimu.
Tai tesėsi iki 1984 metų: „Nissan Motors Company“ naudojo abiejų markių pavadinimus – tiek „Nissan“, tiek „Datsun“. Bet vėliau jos buvo apjungtos ir visi koncerno eksportuojami lengvieji automobiliai buvo žymimi tik „Nissan“ emblemomis.

1981 metais Europos rinkoje pasirodė kompaktiniai „Nissan“ hečbekai „Sunny“ pavadinimu. Keičiantis kartoms, stačiakampių formų kėbulas tapo apvalainas ir traukiantis akį. Šie automobiliai išsiskyrė savo patikimumu. Ypač tą galima pasakyti apie 1991 metais pasirodžiusį „Nissan Sunny“, kurio patikimumo ataskaitose buvo rašoma „nėra sistemingai pasikartojančių gedimų“! Europos vairuotojai netruko tai įvertinti. O „Nissan“ tapo aukščiausios klasės inžinerijos ir gamybos kokybės simboliu.

Tokius „Nissan Sunny“ iki šiol galima pamatyti Lietuvos keliuose: tiek 3 arba 5 durų hečbekus, tiek sedanus ar praktiškus universalus. Žmonės vertino išskirtinį patikimumą, solidų įrangos lygį ir praktiškumą. Tuo metu „Sunny“ stebino tokia įranga, kaip automatinė pavarų dėžė ar elektriniai visų durelių langų kėlikliai.

1995 metais „Nissan“ atnaujino visą modelių gamą ir vietoje mažojo „Nissan Sunny“ pasirodė didesnis ir erdvesnis „Nissan Almera“. Jo kėbulų gamoje buvo 3 ir 5 durų hečbekai bei 4 durų sedanas. Šis automobilis pasižymėjo moderniais varikliais, saugumo įranga ir puikiomis valdymo savybėmis.

Naujo amžiaus pradžioje „Almera“ sulaukė naujos kartos pamainos. Plastiškos kėbulo linijos slėpė dar erdvesnį, solidžiai įrengtą saloną. Kompaktinio „Nissan“ hečbeko praktiškumas pasiekė naują lygmenį.

2003 metais „Almera“ buvo atnaujintas, įrengiant naują prietaisų skydelį, ergonomišką vaizdą ir „erdvinius“ priekinius žibintus. Lietuvoje šį automobilį vertino tiek individualūs pirkėjai, tiek itin didelius reikalavimus savo transporto priemonėms keliančios įmonės.

„Almera“ era pasibaigė 2006 metais, kai „Nissan“ nusprendė vietoje kompaktinių hečbekų savo pirkėjams siūlyti nedidelius krosoverius. Ir tai buvo neįtikėtinai geras sprendimas, nes rinkoje „Almera“ netiesiogiai pakeitę krosoveriai „Nissan Qashqai“ ir „Nissan Juke“ tapo fantastiškos sėkmės pavyzdžiais.

Tačiau, įsitvirtinus šiose rinkos nišose, „Nissan“ vėl atsisuko į kompaktinių hečbekų segmentą.

Taip jame atsirado visiškai naujas, stilingas, įspūdingai erdvus, puikiai įrengtas ir komfortabilus „Nissan Pulsar“. Šis automobilis perėmė geriausias savo šlovingų pirmakų „Cherry“, „Sunny“ ir „Almera“ savybes, kartu pasiūlydamas jiems neprilygstamą praktiškumą, solidumą ir komfortą.
Norite įsitikinti tuo patys? Apsilankykite www.nissan.lt.