Dėmesio: skaitytojų pateiktų klausimų kalba - netaisyta.

Laba diena,noreciau paklausti, ka galetumet patarti, ugis 170 cm, svoris-46kg, kokius maisto produktus derinti,ir kokiu geresnius vitaminus naudoti,kad svoris atsistattu,kazkada sveriau 52kg.Man 22 metai

Turi būti didesnis maisto kiekis nei jūs dabar valgote. Vitaminai svorio nedidina, produktų derinimas irgi neturi svoriui įtakos.

Mano ugis 171cm, o svoris 58kg, sau esu per stora. Kokios dietos tiktu laikytis ir greitai kad numesciau svorio? Daug sportuoju.

Jūsų KMI yra 19.8, svorio mažinti jums nereikia. Ne svoris yra kaltas, kad sau nepatinkate.

Sveiki. Esu 170 cm ugio, sveriu siuo metu 66 kg. Man 38 metai. Per paskutinius 2 metus atsirado problema, kad labai padidejo liemes apimtis ir atsirado didelis pilvas. Turiu 2 vaikus, nuo paskutinio gimdymo praejo 5 metai. Pries gimdymus sveriau apie 58 kg, po gimdymu svoris buvo nukrites i 60-62 kg. Bet per paskutinius 2 metus svoris pradejo sparciai kilti, ir butent liemens srityje, ir neaisku del ko. Maitinuosi gana sveikai, taip pat daug vaikstau, begioju 2 k i savaite. Zinau kad stebuklu nebuna - taciau gal turite kokiu ideju kaip lengviau nusikratyti to pilvuko? Ar tai gali buti susije su kokias hormoniniais sutrikimais, ar man reiketu stipriai apriboti maisto kaloringuma? Aciu uz atsakyma.

Svorio pasikeitimas yra rimtas signalas, kad kažkas yra netvarkoje. Pirmiausia jums reikia išsitirti ir nustatyti priežastį, dėl ko didėja svoris, tada skirti reikiamą gydymą ir maitinimosi koregavimą.

Kiek mažiausiai kalorijų laikantis dietos per dieną reikėtų gauti su maistu, kad svoris kristų, bet nelėtėtų medžiagų apykaita ar neįsijungtų vadinamasis "taupymo rėžimas"? Mano kmi 22,2, pagal visus duomenis rekomenduojamas normalus kalorijų skaičius dienai 2342. (Lytis: Mot. Svoris: 68 Ūgis: 175 Amžius: 21)

Kiekvienam žmogui tas kalorijų kiekis yra individualus ir priklauso nuo bazinės medžiagų apykaitos. O ji savo ruožtu prikaluso nuo amžiaus, lyties, nuo to, kaip žmogus maitinasi, kiek turi raumenų masės ir kt. Vartojant mažiau kalorijų nei reikia bazinei medžiagų apykaitai, organizmas pradeda “taupyti” ir lėtina ją. Medžiagų apykaitą galima išmatuoti specialiu aparatu. Jei dabar tiek kcal suvartojate ir sumažintumėte 500 kcal – medžaigų apykaita dar neturėtų lėtėti.

Ar yra sukurtas koks nors pavyzdinis valgiaraštis vegetarams - toks, kuris apsaugotų nuo visokių vitaminų ir mikroelementų trūkumo? Nevalgau mėsos, tačiau mėgstu pieno produktus ir žuvį. Stengiuosi maitintis sveikai, bet nežinau, ar viską darau teisingai. Niekur nerandu tokio valgiaraščio, kurio pavyzdžiu sekdama jausčiausi daranti viską dėl savo sveikatos. Ačiū už atsakymą.

Tikrai yra tokių valgiaraščių, bet nebūtinai jums jie tiks, nes svarbūs yra ir jūsų organizmo poreikiai. Be to, yra produktų, kurių nebūtina valgyti kasdien, bet svarbu valgyti vieną ar kelis kartus per savaitę. Bet kokiu atveju – jei valgote įvairų maistą, jums neturėtų kažkokių medžiagų trūkti.

Figura nesiskundziu, taciau turiu labai bloga iproti - nuolatos uzkandziauju. Del to nuolat jauciuosi tarsi persivalgiusi, apsunkusi, taciau negaliu nustoti. Ar tai jau mitybos sutrikimas? Gal kokios ligos pozymis? Kaip tai sukontroliuoti?

Valgykite reguliariai ir pakankamai vieno valgymo metu – ne per mažai, tuomet noras užkandžiauti turėtų susilpnėti. Bet tik susilpnės - jei norite, kad išnyktų visai, reikia išsiaiškinti ir priežastis. Gali būti daug priežasčių, dėl ko yra tas užkandžiavimas, pvz., netinkama mityba, nerimas, sutiprėjusi įtampa ir pan.

Noriu numesti svorio,taciau bijau kad smarkiai pakis ir krutines apimtis.Ka daryti kad krutines dydis isliktu toks pat?

Jei neteksite daug svorio, krūtinės apimtis sumažės. Deja, nėra jokio būdo, kuris užtikrintų, kad riebalų sumažės tik tam tikroje vietoje, o kitoje vietoje jų liks tiek pat.

Produktų derinimas yra pasenusi teorija. O kokia dabartinė teorija? Ar galima valgyti viską bet kaip? mėsą, bulves, desertą, vėl lašinius, saldainius ir užsigerti kava su brendžiu, degtine ir alumi? Vidurių pūtimas ir produktų valgymo eiliškumas yra nesusiję.
O kodėl taip tvirtinate? Ar yra kažkokie tyrimai? Kad skaitytojai patikėtų tuo, ką sakote, reikia labiau argumentuoti savo žodžius.

Vidurių pūtimą sukelia pakitusi žarnyno mikroflora. Storojoje žarnoje gyvenančios bakterijos pradeda gaminti daugiau dujų. Žarnyno mikroflorą įtakoja stresas, badavimas, antibiotikai, nepakankamas skaidulų kiekis maiste, ypač tirpių skaidulų. Iki storosios žarnos nukeliauja tik tai, kas nevirškinama (maistinės skaidulos), suvirškintos maisto medžiagos įsisavinamos anksčiau. Už dvylikapirštės žarnos jau nebėra maisto produktų, lieka tik baltymai, peptidai, amino rūgštys, riebalų rūgštys, gliukozė ir t.t., tik atskiros sudedamosios dalys, kurių dauguma įsisavinama plonojoje žarnoje ir storajai žarnai jokio skirtumo, kokiu eiliškumu kas buvo valgoma.
Produktų derinimo teorija atsirado XX a pradžioje, kai dar nebuvo moksliniais įrodymais pagrįstos medicinos. Kai pradėti daryti moksliniai tyrimai, niekas neįrodė, kad produktų derinimas duotų didesnę naudą sveikatai nei įprastas valgymas. Dažnai važinėju į įvairias konferencijas, bet nei vienoje šalyje nei vienas mokslininkas apie produktų derinimą net nekalba. Tai, ką pasiūlėte jūs, yra kitas kraštutinumas. Tinkama mityba nėra kraštutinumai.