Vis dėlto, sumišimo metas pamažu praeina, užleisdamas vietą šiokiam tokiam prašviesėjimui. Kadangi informacijos kokybė ir savalaikiškumas iš esmės pasikeitė, pasaulis atsidūrė prie pat realios revoliucijos ekonomikoje slenksčio, rašo „The Economist“. 

Tokios milžinės kaip „Amazon“ ir „Netflix“ jau dabar kliaujasi momentiniais duomenimis, stebėdamos prekių pristatymo srautus ir „Squid Game“ auditorijos dinamiką. Pandemijai diktuojant savas taisykles, šalių vyriausybės ir centriniai bankai leido sau paeksperimentuoti – užsiimti rezervacijų restoranuose stebėsena, mokėjimų kortelėmis sekimu ir kt. Nors veiklos rezultatai kol kas gana skurdūs, plečiantis skaitmeninių įrenginių, jutiklių ir sparčiųjų mokėjimų teikiamoms galimybėms, prognozių ekonomikos srityje tikslumas ir operatyvumas turėtų pagerėti.