Pagiriamasis žodis mąstantiems kitaip: kodėl įmonėms apsimoka skatinti nuomonių įvairovę
The Economist
2019 m. spalio 24 d. 15:00
aA
Istorija apie naujus karaliaus drabužius – viena iš žinomiausių Hanso Kristiano Anderseno pasakų. Pasakoje apgavikai įtikino monarchą, kad pasiuvo jam nuostabius drabužius, kurių kvaili žmonės nemato. Dvariškiai pasakyti, kad karalius nuogas, neišdrįso, todėl akivaizdžią tiesą parodyti teko vaikui.
Pagrindinė pasakos mintis – kad žmonės dažnai jaučiasi pernelyg suvaržyti socialinių normų, kad pasakytų, ką iš tiesų galvoja. Tik pagalvokite – kiek įmonių ėmėsi vykdyti didžiulius generaliniam direktoriui patikusius projektus, nors kiti vadovai jų sėkme abejojo? Savo naujoje knygoje „Rebel Ideas: The Power of Diverse Thinking“ žurnalistu tapęs sportininkas Matthew Syed tvirtina, kad svarbiausias žingsnis, kurį reikia žengti norint kovoti su šia problema – tai skatinti „kognityvinę įvairovę“. Kitaip tariant, reikia suburti komandą iš skirtingą požiūrį ir intelektualinę patirtį turinčių žmonių.
Susiję straipsniai
Norint sustabdyti klimato kaitą, reiktų sustabdyti kapitalizmą – ar tai teisinga?
© 2019 The Economist Newspaper Limited. All rights reserved. From The Economist, published under licence. The original content, in English, can be found on www.economist.com
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000