Atvejo tyrimas: jūsų pardavimo vadybininkas pamelavo. Ar reikėtų suteikti jam antrą šansą?
Sandeep Puri
2019 m. spalio 22 d. 15:00
aA
Visiško nepakantumo politikos privalumai ir trūkumai.
SIDDHANT KAPOOR NAMAI, KETVIRTADIENIO VAKARAS
Siddhant Kapoor retai tikrindavo savo „Facebook“ paskyrą. Vienos didžiausių Vakarų Indijos farmacinės rinkodaros įmonių generalinis direktorius neturėdavo laiko socialiniams tinklams. Tačiau dabar prisijungti reikėjo.
Jis įvedė gydytojo pavardę – Parasaran Srinivasan. Atpažino pirmą pasirodžiusią nuotrauką. Kaip ir įtarė, jiedu kartu mokėsi universitete Mumbajuje.
Žvelgdamas į buvusio kurso bičiulio puslapį vyras suaimanavo. Parasaran nuotraukos neseniai praėjusių Pasaulio taurės rungtynių vakarėlyje patvirtino, kad vienas geriausių „Novacib Labs“ pardavimo vadybininkų suklastojo savo pardavimų ataskaitą. O dabar reikėjo sugalvoti, ką daryti toliau.
Susiję straipsniai
© 2019 Harvard Business School Publishing Corp. Distributed by The New York Times Licensing Group
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.