Geekų imunitetas: įkalinus namie suklestėjo kompiuterinių žaidimų varžybos
The Economist
2020 m. balandžio 3 d. 05:30
Kompiuteriniai žaidimai
Foto: Unsplash
aA
Elektroninio sporto (e-sporto, arba kompiuterinių žaidimų varžybų) žaidėjai iš namų pasiekia didžiules gerbėjų minias. Įprasto sporto organizacijų vadovai nori sekti jų pavyzdžiu.
Lyga ruošėsi atkrintamosioms varžyboms. Komentatoriai nenusėdėjo vietoje ir vos spėdami įkvėpti aptarinėjo kiekvieną ataką, klaidinantį judesį ir atremtą puolimą bei analizavo abiejų komandų stiprybes ir silpnybes. Tokį vaizdą galima išvysti bet kokiame dideliame sporto renginyje. Tačiau „League of Legends“ čempionatas (LCS) vyko virtualioje varžybų erdvėje, pilnoje Tolkieno pabaisas primenančių gyvių, o tiek sportininkai, tiek komentatoriai dirbo iš savo miegamųjų. Po kovo 21 d. įvykusio 30 minučių trukmės stipriausiųjų susirėmimo, „Team SoloMid“ komanda nugalėjo „Golden Guardians“ ir žengė dar vieną žingsnį link 200 000 JAV dolerių pagrindinio prizo.
Susiję straipsniai
Koronavirusas nėra Trumpo „Ka
© 2020 The Economist Newspaper Limited. All rights reserved. From The Economist, published under licence. The original content, in English, can be found on www.economist.com