Ką sužinojau, skaitydamas vidinius „Facebook“ dokumentus?

Apie „Facebook“ dokumentus ir tyrimus, kuriuos paskelbė „Wall Street Journal“, kalbėta jau nemažai. Per tą laiką pasisakė ir žmogus, atsakingas už šių visų dokumentų paviešinimą, – Frances Haugen, buvusi „Facebook“ produktų vadovė.

Trumpai – nieko naujo: „Facebook“ apie problemas žino ir jų nesprendžia, nes tuomet reiktų atsakyti į daug sudėtingų klausimų ir galėtų nukentėti kompanijos pelningumas. Tai aptarta plačiai ir be manęs, tačiau prie šios temos nusprendžiau grįžti iš kitos pusės. Pats peržiūrėjau visas prezentacijas ir duomenis, kurie nutekėjo iš „Facebook“.

Ką jūs ar aš begalvotumėte apie „Facebook“ socialinę (ne)atsakomybę, vieno dalyko tikrai negalima paneigti: tai – sėkminga kompanija, kuri sugebėjo sukurti vieną geriausių reklamos mašinų pasaulyje. Skaitydamas vidinius dokumentus pamačiau, kad net geriausios kompanijos patenka į tam tikrus rinkodaros spąstus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją