Milžiniška kompanijos sėkmė, kurią ne kiekvienam lemta pakartoti: kurjeriais tapo net FTB agentai, o atstovybes atidarinėjo ir taksi vairuotojai
2022 m. vasario 16 d. 17:47
aA
Statistika teigia, kad Vilniaus gyventojai per dieną išvysta dvigubai daugiau geltonų mašinų su raudonomis raidėmis DHL ant jų šonų, priklausančių pasaulinei skubių siuntų kompanijai, nei policijos automobilių. Geras ženklas, pasakytų tūlas, vadinasi, Lietuva yra daugiau verslo nei policinė valstybė. Tačiau tai dar nepaaiškina, ką reiškia tos trys raidės D, H ir L, taip dažnai mirguliuojančius mums akyse. Juolab kad už visų bejausmių abreviatūrų dažniausiai slypi įdomios ir pamokančios jų atsiradimo istorijos. DHL – ne išimtis.
Ji atsirado 1969 metais, ir per porą metų tapo greičiausiai pasaulyje augančia kompanija, veikusia visiškai neįprastais principais – juos sukūrė trys visiškai skirtingi žmonės, kurių pavardžių inicialai ir sudaro šį pavadinimą.
Pagrindinis kompanijos variklis buvo vidurinioji DHL raidė, nusipelniusi atskiro straipsnio apie save, – Larry Lee Hillblomas (1943–1995). Ir nors jo vardas verslo pasauliui niekada nebuvo toks žinomas, kaip Steve'o Jobso, Billo Gateso ar Marko Zuckerbergo, tačiau savo uždarbiu ir įtaka Larry Hillblomas nenusileido nė vienam iš jų.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
4.8571