Skaitytoja Kristina klausia: „Internetu užsisakiau nedidelę medinę dėžutę vaikų žaislams sudėti. Kurjeris pristatė tiesiogiai, priėmimo metu jos netikrinau, o vėliau išpakavusi namuose pastebėjau, kad vienas dėžutės kampas nulūžęs. Susisiekus su pardavėju, šis atsisakė priimti prekę atgal ir grąžinti pinigus, kurjeris taipogi neigia kaltę ir akcentuoja, jog priimant prekę nenurodžiau, kad ji turi defektų. Ką man daryti?“

Atsako LJAA kandidatas į tikruosius narius Arnas Stačiokaitis:

„Iš tiesų pandemija mus išmokė kuo puikiausiai apsipirkti internetu: susirasti reikiamas prekes, jas užsisakyti ir neišeinant iš namų jų sulaukti prie savo durų slenksčio. Savaime suprantama, kad tokia milžiniška siuntų pristatymo paklausa padiktavo spartesnį tempą kurjeriams, taigi, natūralu, pasitaiko daugiau klaidų ir iš jų kylančių problemų.

Viena pagrindinių problemų yra tai, kad iš tvarkingos, nesulamdytos, nesuplėšytos siuntos pakuotės dar negalima spręsti, kad viduje esanti prekė yra nepažeista. 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją