Pas vieną „meistrę“ lankiausi jau antrą kartą. Pirmasis apsilankymas buvo puikus, viską labai gražiai padarė, tad jokių blogų minčių net neturėjau. Atėjau ilgesniais tamsiais plaukais, norėdama karė kirpimo, kirpčiukų ant šono ir plaukams suteikti rausvą atspalvį. Kad būčiau tikra, kad susikalbėsime su kirpėja, atsinešiau net nuotraukų pavyzdžių, ko norėčiau.

Dažymas išties pavyko neblogai, spalva buvo graži. Karė kirpimas – netobulas, bet nieko ir labai blogo.

Tačiau kirpčiukai... Čia buvo priežastis, kodėl pirmą kartą gyvenime išėjusi iš kirpyklos apsipyliau ašaromis. Ant šono krentantys ilgesni kirpčiukai, tapo tiesiais, antakių nesiekiančiais, nelygiai žaibu iškandžiotais plaukais. Kadangi plaukai buvo nukirpti stipriai per trumpai, jie net negulėjo, o tiesiog stovėjo piestu. Kirpėja užtruko, kol su priemonių pagalba juos bent paguldė, o dalį plaukų, kurie labiausiai buvo stati, tiesiog nuskuto.

Pamačius, kas įvyko, pradėjo kauptis ašaros, juolab kad tą savaitę ruošiausi keliauti į vestuves. O „meistrės“ žodžiai buvo vieninteliai: „Ups, sufeilinau, soriukas.“

Matydama, kad mergina supranta, jog atliko darbą blogai, tikėjausi ir mokamos sumos mažesnės. Tačiau teko sumokėti visą kainą. Gaila, negaliu pažymėti, kuris salonas...

Šis pasakojimas dalyvauja konkurse „Kartą grožio salone...“ Savo istoriją siųskite adresu pilieciai@delfi.lt ir laimėkite „Cascada“ dovanojamą profesionalų 200 eurų vertės plaukų džiovintuvą.