Tai įvyko prieš aštuonerius metus. Į vakaro vietą mus vežė vietiniai graikai, automobiliuose grojo muzika, mes dainavome, tvyrojo labai gera nuotaika. Sustojome keliose vaizdingose aikštelėse, ten mus vaišino vietiniu vynu, vaisiais, grožėjomės vaizdais ir mėgavomės gera kompanija. Ir tada pastebėjau vaikinuką, kuris stebėjo mane. Mūsų žvilgsniai susitiko ir sustojo...

Širdis pradėjo plakti vis stipriau. Jis priėjo, paklausė mano vardo ir ar man čia patinka. Negalėjau nuslėpti džiaugsmo, kuris mane užplūdo. Draugėm pasakiau: „Koks jis gražus!“
Visos pritarė, kad taip. Toliau važiavome į vakaro vietą. Saulėlydis buvo nuostabaus grožio, fotografavomės, juokėmės, džiaugėmės, o aš visą laiką stebėjau jį.

Palydėjus saulę, mūsų laukė vakarienė. Su draugėm pajuokavome, kad aš sėdėsiu prie krašto – gal prisės jis. Jis nešiojo vakarienės valgius prie staliukų, o kai atnešė man, lyg netyčia palietė mano ranką, atsisėdo šalia.

Vėliau prasidėjo šokiai, šokome po atviru dangumi, skaičiavome žvaigždes. Mūsų vakaras baigėsi saulei tekant. Susitarėme susitikti kitą vakarą, paskui įvyko dar trys romantiški pasimatymai ir tada atėjo metas skirtis. Atsisveikinti jis atėjo ryte, kai turėjome palikti viešbutį, rankose laikė mažą dovanėlę. Tai buvo mano nuostabiausios atostogos.

Šis pasakojimas dalyvauja konkurse „Mano karščiausias vakaras“. Savo laiškus siųskite adresu pilieciai@delfi.lt

Vieno pasakojimo autorius laimės 600 eurų vertės prizą išskirtinės prabangos 5* viešbutyje „Amsterdam Plaza“, Palangoje.