Dalis mūsų visuomenės nepripažįsta nuomonės formuotojų veiklos, tačiau nustebtumėte sužinoję, kokią teigiamą įtaką iš tiesų jie daro prekės ženklams - didina prekės ženklų žinomumą, pardavimus, pritraukia naujų klientų ir kt. Užtenka vieno didelio nuomonės formuotojo žinutės instagrame, kad prekės ženklams reklama atsipirktų ir atneštų naudos.

Tačiau pastebima ir neigiama socialinių tinklų įtaka – vartotojų priklausomybė socialiniams tinklams, per didelis įsitraukimas, per ilgas laiko praleidimas ir kt.

Trečiadienį vyko vienos populiarios Lietuvoje socialinių tinklų žvaigždės Ingos Žuolytės vestuvės. Kaip ir visos jos sekėjos, aš nekantriai laukiau šios dienos, nes buvo įdomu pamatyti nuotaką, šventės vietą ir visa kita.

Tačiau viską užgožė neįtikėtinai didelis aktyvumas socialiniuose tinkluose. Istorijomis šventės metu dalijosi ne tik nuotaka, bet ir kitos žinomos Lietuvoje socialinių tinklų žvaigždės.

Instagrame vadinamųjų „storių“ (trumpų pasakojimų, video istorijų) buvo tiek daug ir taip dažnai, kad net nespėji pasižiūrėti vieno, o jau naujas atsiranda.

Susidarė įspūdis, kad geriausios nuotakos draugės atėjo į šventę ne kaip svečiai, o kaip žurnalistai, kurie viską transliavo tiesiogiai.

Įdomu būtų sužinoti, koks jausmas yra šventėje dalyvaujantiems dainininkams – jie dainuoja nugaras atsukusiems svečiams, kurie vietoj to, kad linksmintųsi – filmuojasi ir daro „storius“.

Iš tiesų visada žavėjausi Lietuvos nuomonės formuotojom – buvau susidariusi nuomonę, kad visos jos yra sėkmingos, protingos moterys, kuriančios vertę, dalindamos patarimus apie gyvenimą, sportą, sveiką gyvenimą, mamystę ir kitką.

Tačiau po šių vestuvių man sprogo visas šis muilo burbulas. Akys atsivėrė. Suaugusios moterys bažnyčioje apeigų metu juokiasi ir krizena, filmuojasi – visiška nepagarba nuotakai ir jaunikiui...

Šventės transliavimas buvo nuo - iki, net tų vaizdų, kuriuos galbūt jaunieji norėtų pasilikti tik sau...

Visoms Lietuvos nuomonės formuotojoms norėčiau priminti, kad per vieną šventę jūsų reputacija gali labai susigadinti (tiek iš mūsų, vartotojų pusės, tiek iš prekės ženklų).

O būsimoms nuotakoms norėčiau palinkėti iš svečių šventės metu susirinkti telefonus ir saugiai juos užrakinti. Tai užtikrins gražią šventę tarp draugų ir artimųjų, o ne telefonų ir socialinių tinklų.