Skaitytoja Dalia su portalu „Delfi“ susisiekė po to, kai savo mamos sveikinimui išleidusi daugiau kaip 40 eurų liko nusivylusi rezultatu.

„Be galo laukiau Mamos dienos. Norėjau pasveikinti mamą ir gėlėmis praskaidrinti jos nuotaika, mama šiuo metu gydosi ūmų kasos uždegimą. Kadangi gyvenu Singapūre, o mama – Lietuvoje, užsakiau gėles penktadienį ryte internetu per „Interflora“ įmonę. Užsakiau, kad pristatytų sekmadienį.

Užsakydama gėles pasirinkau vidutinį puokštės dydį pavadinimu „aukso viduriukas“. Prekės aprašyme buvo nurodyta, kad puokštės dydis nuotraukoje yra truputį didesnis nei vidutinis. Tiksliau, tarp vidutinio ir Deluxe. Taipogi pridėjau dailininkės Anos Litvinos atvirutę pavadinimu „Drugeliai“ ir, žinoma, sveikinimą. Už atvirutę sumokėjau papildomai.

Užsakius ir menininkės atviruką suma išaugo iki 42,8 euro.

Su nekantrumu laukiau sekmadienio, laukiau, kol išgirsiu laimingą mamos reakciją.

Žinoma, mama apsidžiaugė gavusi gėles, bet kai jai paskambinau kiek vėliau tą dieną, ji nežinojo, kad gėlės buvo nuo manęs! Žagtelėjau. Gėlių įmonė nepridėjo užsakytos atvirutės su sveikinimu. Kai mama parodė puokštę, vos neapsiverkiau, nes ji nė iš tolo neprilygo puokštėms internete...

Moteris parodė skirtumą tarp to, ką užsakė, ir ką gavo.

Puokštė buvo tokia mažutė, vos su dviem rožiniais žiedais ir dar viena lelija. Rožių – nė kvapo, o lelijos tiek man, tiek mamai asocijuojasi su laidotuvėmis, tad galiausiai abi tai nuleidom juokais...

Tačiau likau be galo nusivylusi. Praėjo jau para nuo mano laiško įmonei, o dar nieko iš jų neišgirdau apie visą šią situaciją“, – rašė Dalia.

Įvairiose feisbuko grupėse po motinos dienos taip pat rašė ne vienas nusivyles minėtosios įmonės klientas. Žmonės kėlė užsakytų gėlių nuotraukas ir gautus rezultatus, kurie visai neatitiko lūkesčių.

Tai – jau ne pirmas kartais, kai žiniasklaidoje pasirodo klientų skundai gėles pristatančios įmonės paslaugomis. Apie užsakymų neatitikimus žiniasklaidoje buvo rašyta ir po ankstesnių Motinos dienos švenčių.

Portalas „Delfi“ kreipėsi į įmonę „Interflora“ dėl komentaro. Įmonės atstovai teigė, kad puokščių dydis gali skirtis dėl skirtingo fotografavimo kampo.

„Įmonės specialistai į visus mūsų klientų laiškus atsako ir kiekvieną situaciją sprendžia individualiai.

Jeigu puokštė nepristatyta arba neatitinka visų „Interfloros“ reikalavimų, grąžiname klientui pinigus arba pristatome naują puokštę – kaip klientas pageidauja.

Per Motinos diena užsakymų daugiau nei įprastai ir kai puokštė neatitinka reikalaujamų standartų, skundo sprendimas užima šiek tiek daugiau laiko – situacija sprendžiama tarp įmonės, suteikusios paslaugą, floristo ir kliento.

Mūsų tinklalapio nuotraukos ir jūsų atsiųsta nuotrauka labai skirtinai nufotografuotos (spalva, blykstė, artimumas ir pan.), ir dėl to gali skirtumas atrodyti didesnis, negu jis iš tiesų yra“, – rašoma komentare.