Esu įsitikinusi, kad tai tie patys sukčiai, kurie prieš mėnesį vos per plauką neapiplėšė mano draugo. Jis į „Autoplius“ įkėlė savo automobilio skelbimą ir sulaukė „pirkėjos“ užklausos el. paštu. Rašė mergina iš užsienio, teiravosi apie mašiną ir niekas neatrodė įtartina iki tol, kol ji pateikė savo sąlygas: „Kadangi pati esu išvykusi, mašinai transportuoti į užsienį samdysiu žmones. Aš Jums pervesiu sumą už automobilį ir plius 600 eurų viršaus, kad jūs tuos 600 Eur pervestumėte pervežimo įmonei.“

Tai kėlė klausimų, tačiau draugas paštu gavo patvirtinimą prisijungęs prie „PayPal“, kuris atrodė lygiai taip, kaip ir turi atrodyti oficialus PayPal laiškas, tvirtinantis, kad minėtoji pirkėja pervedė pinigus. Kai jau buvo beketinąs tuos 600 eurų pervesti į „pervežimo įmonės“ sąskaitą, jis suabejojo ir nusprendė parašyti „PayPal Help“ klausdamas, ar čia tikras laiškas. Galite tik įsivaizduoti, kaip nustebo jaunas, technologijose nusimanantis žmogus, suvokęs, kad vos netapo elektroninių sukčių auka.

Būkite atidūs, jei atpažinsite tokį sukčių braižą, nesivelkite į diskusijas su jais, geriausia būtų, jei užblokuotumėte siuntėją. Visada, prieš darydami veiksmus – įsitikinkite, ar Jums peršama tiesa yra ne melas.

P. S. Deja, kai problema išsprendžiama, „PayPal“ ištrina užklausą ir to patvirtinimo kopijos neturiu.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.