Vasario 20 d. atvykau su automobiliu į požeminę stovėjimo aikštelę „Swedbank“ Vilniuje Konstitucijos pr. 20A.

Pakilęs į pirmą aukštą ir 09:09 val. išsiėmiau 801 numeriuką, laukiau savo eilės. 10:20 val. banko švieslentėje sušvito 800 numeris. Banko klientas nuėjo prie 4 langelio ir prabuvo gal 5 minutes, atlikęs bankinę procedūrą išėjo. 801 banko švieslentėje sušvito 10:40 val., aš nuėjau prie 3-io langelio, užtrukęs gal 10 minučių, paėmęs padarytą banko kortelę, palikau banko skyrių ir nusileidau prie savo automobilio.

Norint man išvažiuoti iš požeminės automobilių aikštelės, to padaryti nepavyko, nes viršijau laiką 1 val. 30 min., apie tai skelbimų nemačiau ir reikėjo užsimokėti. Tačiau pakilus vėl į banką reikėjo bartis su jo darbuotojais, kurie nukreipė pas administratorių. Administratorė mergina nepriešgyniavo, aš jai pasakiau, kad noriu išvažiuoti iš požeminės automobilių stovėjimo aikštelės su automobiliu Nr. --- ---, kažką suspaudė kompiuteryje ir pasakė važiuoti.

Dar tokio blogo aptarnavimo per visą nepriklausomybės laikotarpį neturėjau. Panaikinus banko skyrius padarė žmonėms tik blogiau, o ne geriau. Pasibaisėjau.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius

Apgailestaujame dėl kliento patirtų nepatogumų. Norime pabrėžti, kad absoliučiai didžiąją dalį „Swedbank“ paslaugų klientai gali atlikti savarankiškai, tai yra, be banko darbuotojų pagalbos.

Gyventojams patariame įvertinti, ar norint gauti vieną ar kitą paslaugą tikrai būtina vykti į banko padalinį. Pavyzdžiui, komentuojant šį konkretų atvejį, galima pasakyti, kad norint gauti banko mokėjimo kortelę nebūtina vykti į banko padalinį – kortelę galima nemokamai gauti paštu. Tokiu būdu galima sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Šiuo metu klientams paštu siunčiame apie 80 proc. visų naujų kortelių – tai yra ir saugi, ir klientų vertinama paslauga.

Taip pat primename, kad kasdienes banko operacijas galima atlikti naudojantis interneto banku ir mobiliąja bankininkyste išmaniuosiuose įrenginiuose. Tokioms operacijoms atlikti visuose padaliniuose taip pat yra įrengtos visą parą veikiančios savitarnos erdvės.

Į banko padalinius klientus kviečiame tik tuomet, kai jie turi detalesnių klausimų ir ieško geriausių sprendimų būsto įsigijimo, taupymo, investavimo, kaupimo pensijai klausimais. Pastebime tendenciją, kad klientai vertina savo laiką ir finansinėms konsultacijoms susitikimą su banko konsultantu sutaria iš anksto.