„Galimi laikini sutrikimai formuojant sąskaitos išrašą. Nepavykus suformuoti išrašo ekrane, rekomenduojame jį užsisakyti PDF ar kitu formatu arba meniu punkte „Sąskaitos“->„Išrašo užsakymas“.

Paklausus banko apie šią problemą, gaunami šabloniniai atsakymai: „Informuojame, kad problema yra sprendžiama. Apgailestaujame, tačiau tikslios datos šiuo metu pasakyti negalime“

Tiesiog apgailėtinas klientų ignoravimas! Taip pat ir verslo klientų. Norint pasižiūrėti, kiek yra pinigų, reikia kiekvieną kartą kurti PDF failus-ataskaitas? Ar gyvenam 2000 metais?

Komentuoja Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė

DELFI paprašė pakomentuoti šią situaciją banko atstovės, tačiau vis dar nėra aišku, kada bus išspręstas šis nesklandumas.

„Diegiant svarbius interneto banko atnaujinimus, šiuo metu klientams tenka susidurti su laikinais nepatogumais, formuojant sąskaitos išrašą ekrane. Šį nesklandumą žinome ir laikinai kviečiame klientus užsisakyti sąskaitos išrašą kitu formatu. Tai galima padaryti, pasirinkus meniu „Sąskaitos“ ir „Išrašo užsakymas“ – vos keliais papildomais paspaudimais. Kai tik nesklandumas bus pašalintas – klientus informuosime.“, – informavo ji.