Balandžio 1 dieną atostogavusiems anūkams reikėjo grįžti į Vilnių. Vaikus pas senelius atvežė tėvai, todėl moksleivio pažymėjimų jie neturėjo. Elektroniniu paštu tėvai atsiuntė pažymėjimų kopijas. Vaikai – pradinukai, atrodantys šiek tiek vyresni nei šešiamečiai. Paradoksas, bet kopijomis, kuriose aiškiai matyti vaikų nuotraukos, pažymėjimų numeriai, mokyklos pavadinimas ir antspaudas, taip pat nepatikėta. Kauno geležinkelio stoties kasininkė, pasikonsultavusi su budinčiąja, pasakė, kad kopijos negalioja ir pardavė bilietus kaip suaugusiems. Norėjau pasiaiškinti su geležinkelio stoties viršininku, bet kai budinčioji lydėdama pas viršininką ir atidarinėdama duris su kodinėmis spynomis pasakė, kad galim nespėti į traukinį, nerizikavau. Nuotaika visai dienai buvo sugadinta.

Teko lankytis muziejuose Anglijoje, tada dar nebuvau pensininkė bet kai dukra pasakė, kad ja būsiu po dviejų mėnesiu, buvau įleista su nuolaida. Dubajuje įeinant į „World Village“ paviljonus kasininkas pats paklausė, ar ne senjorai esame, ir pasiūlė įeiti nemokamai, nors su savimi pažymėjimų neturėjome.

Kodėl pas mus Lietuvoje biurokratai vis dar stengiasi nuskriausti žmogų, kai tam pasitaiko nors menkiausia galimybė? Gal tie tarnautojai (bilietų pardavėjai, kontrolieriai ir kt.) savimi labai didžiuojasi, kad taip „stropiai“ atlieka savo pareigas?

Maždaug prieš pusmetį per kriminalinių įvykių apžvalgą buvo pranešta, kad žuvo moksleivis. Jis neturėjo moksleivio pažymėjimo, todėl autobuso vairuotojas jį išlaipino. Stropus vaikas sustabdė pakeleivingą mašiną, kuri pakliuvo į avariją. Nejaugi autobuso vairuotojas abejingai išklausė šią žinią? Ar tikrai Kauno geležinkelių stoties viršininkas baustų pavaldinius už žmoniškumą?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į „Lietuvos geležinkelių“ atstovę spaudai Ingą Čiuberkytę, kurios teigimu, mokinių pateikta dokumentų kopija nebuvo tinkamai patvirtinta.

„Bendrųjų keleivių vežimo taisyklėse numatyta, kad keleivis prieš kelionę privalo pirkti bilietą už visą kainą, jeigu jis neturi galiojančio dokumento (arba tinkamai patvirtintos dokumento kopijos), suteikiančio teisę naudotis Transporto lengvatų įstatyme numatyta lengvata ar vežėjo nustatyta komercine nuolaida.

Prašymas tinkamai patvirtintos dokumento kopijos padeda išvengti piktnaudžiavimo, kai, pavyzdžiui, žmogus galėtų pateikti ne savo dokumento kopiją ir taip įsigyti jam nepriklausančią nuolaidą. Šiuo atveju dokumento kopija nebuvo tinkamai patvirtinta, todėl ir nebuvo suteikta nuolaida“, – teigiama komentare.