Visos kelionės metu vairuotojas kalbėjo telefonu su draugu Joneliu, ne kartą važiavo per vidurį dviejų eismo juostų, man pasirodė, jog nedaug trūko, kad padarytų avariją (valstybiniai autobuso numeriai žinomi – DELFI).

Bet rizikuodamas savo, mano, taip pat krūvos po mokyklos namo važiuojančių vaikų ir kitų eismo dalyvių saugumu bei gyvybėmis, jis vis dėl to šiaip taip avarijos nepadarė. Bent jau šiandien. Už tai ir norėjau padėkoti.

DELFI skaitytoja pacitavo LR Administracinių pažeidimų kodekso straipsnį „Kelio ženklų reikalavimų nesilaikymas, žmonių vežimo ir Kelių eismo taisyklių pažeidimas“, kuriame nurodoma, kokios baudos gresia vairuotojams už pažeidimus.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI jau anksčiau rašė, kad nuo 2013 m. rugsėjo 10 dienos pagal ES reikalavimus autobusų vairuotojams privalomas kvalifikacijos tobulinimas kas 5 metai – t. y. vairuotojai, kurie dirba (vairuoja) už atlygį, privalo išklausyti 35 valandų teorijos kursą, išlaikyti vairavimo mokykloje egzaminą ir pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, kuriame įdedama žyma „95 kodas“.

„Todėl šį pavasarį visiems vairuotojams (apie 700 žmonių) vairavimo mokyklose buvo skaitomos paskaitos, tarp kurių buvo ir temos, susijusios su vairuotojo ir keleivio bei neįgalaus keleivio elgesiu. Apie jokias milijonines programas skirtas vairuotojams nežinome“, - yra sakęs UAB „Vilniaus viešojo transporto“ Eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas

Vilniaus viešojo transporto vadovai dėkoja keleiviams, pranešusiems apie incidentą, ir ragina visus piliečius nelikti abejingais ir apie panašius atvejus informuoti.