Prieš mėnesį buvome užsisakę bilietus „Air Lituanica“ skrydžių kompanijoje Miunchenas-Vilnius, Vilnius-Miunchenas.

Skrydis buvo numatytas 12.10 val. vietos laiku, o atvykus į Miuncheno oro uostą nustebino žinia, kad lėktuvas vėluos tris valandas – iki 15.10 val. Kelionė iki šio oro uosto užtruko 2,5 val. su nėščia žmona bei 2,5 m. vaikeliu (...).

Atvykus į oro uostą buvome „maloniai“ nustebinti, kad mūsų laukia penkios laukimo valandos.

Paskambinus į „Air Lituanica“ klientų aptarnavimo skyrių, buvo tik pasakyta, kad žmonės čia nedirba ištisas 24 val. ir nebuvo galimybių klientų informuoti.

Pabandėm pirmą ir, manom, paskutinį sykį naudotis šios kompanijos paslaugomis, pirkom bilietus - ne tik kad pigesnis skrydis, bet ir patogesnis mums šis oro uostas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie tai, ar keleiviams buvo pranešta apie skrydžio vėlavimą, pasiteiravo „Air Lituanica“ Komunikacijos vadovės Sandros Meškauskaitės. „Apie vėlavimus pranešame iškart, kai tik patys apie tai sužinome, vėlavimas nebuvo numatytas pries kelias dienas, tad informacija buvo paskelbta tik oro uoste informacinėse lentose ir pranešimais prie registracijos stalų ir laipinimo vartų“, - nurodė ji.