Istorija jau nėra nauja. Viskas prasidėjo vasarą, liepos gale. Pradėjus kilti nuotekoms voniose ir klozetuose pirmo aukšto gyventojų butuose nuolat buvo kviečiam ŠŪ santechnikai arba avarinė, žiūrint koks paros laikas ar savaitės diena.

Buvo atvejų, kai po rytinio santechnikų apsilankymo iš ŠŪ, vakarop tekdavo kviesti avarinę, mat rezultatas buvo lygus nuliui.

Prie viso to ŠŪ santechnikai suleido visas vamzdyne esančias fekalijas į rūsį. Rūsys nesutvarkytas iki šiol.

Lapkričio mėnesį istorija pasikartojo vėl ir tęsiasi daugiau negu savaitę:

2009 11 11 – kviečiama ŠŪ;
2009 11 15 – AVARINĖ;
2009 11 18 – ŠŪ;
2009 11 22 – AVARINĖ;

Atliekami darbai – magistralinio vamzdyno valymas. Problemos nustatymo ir sprendimo nėra. Kas už tai atsakingas taipogi neaišku.

Vienas iš iškvietimų nustebino labiausiai. Lapkričio 18 d. tarp 13 ir 14 val. gyventojai kreipėsi į ŠŪ, tačiau apie 16 val. atvažiavo avarinė, o ŠŪ santechnikai net nesiteikė pasirodyti, nors savo vadovybę informavo, kad buvo atvykę. Tiesiog savo iniciatyva iškvietė avarinę.

Rūsys toliau dvokia, fekalijos kaupiasi ant grindų, gyventojai negali naudotis jiems priklausančiais sandėliukais, namas faktiškai neatitinka sanitarinės higienos reikalavimų.

Fekalijų kvapas tvyro laiptinėje, o kartais ir 1 aukšto butuose.

Taigi rezultato jokio.

Po vasaros nuotekų „valymo“ rūsiai nebuvo sutvarkyti.

Kas atsakingas už nuotekų vamzdynų būklę ir kokia instancija kontroliuoja sanitarinę dalį? Kol kas gyventojai yra palikti likimo valiai, o avarinė gali sudarinėti budėjimų grafiką atsižvelgdama į 73 namo iškvietimų dažnį.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!