Klausau sau ryte radijo, ruošiuosi su dukra vesti laukan šunį... Girdžiu reklamą: „Esu gydytojas rezidentas... Skiepykitės... Už tai, kad mano vieniša mama vėl pamatytų anūkus.“

Petys už laisvę“ reklamos kampanija. Dabar galvoju. Medikai paskiepyti dar žiemą, mamos ir močiutės irgi jau koks mėnuo, kai rūpi ir tvarkomos. Juk jau kalbama apie visuotinę vakcinaciją, vyksta įmonių vakcinacija, kviečiami lėtinių ligų turintys pacientai, skiepijami ir abiturientai. Ar tikrai reklama, skatinanti skiepytis senolius, vis dar aktuali? Skamba kvailokai ir juokingai, kai du mėnesius girdi tą patį, nors reikalai juda į priekį.

Juk antrą mėnesį ši reklama kasdien kartojama ir per radijo laidas, ir televizijoje. Aktualumas per du mėnesius nepakito? Čia tas pats, kas reklamuoti, kad darome euro remontą – kai Europos Sąjungoje jau esam 16 metų. Euroremontas jau turėtų būti nebe prabangos, o senamadiškumo rodiklis. Taip ir su reklama. Negi nėra naujų idėjų? Gal metas pakeisti plokštelę.

***

Sveikatos apsaugos ministerijos teigimu, šiuo metu reklama vis dar aktuali.

„Šiuo metu pagrindinis dėmesys yra skiriamas senjorų vakcinacijai, todėl siekiama paraginti skiepytis būtent šios prioritetinės grupės atstovus. Tačiau yra numatyti ir kiti reklamų blokai, skirti gyventojų grupėms, kurios bus vakcinuojamos vėliau“, – teigė SAM atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (156)