Ryškiai apsirengusi mergina priėjo prie manęs, tik įžengusios pro parduotuvės duris ir sukančios link daržovių skyriaus ir iš karto paklausė, ar rūkau ir ar norėčiau įsigyti išbandyti naują produktą.

Ji papasakojo apie naują produktą rūkymui, jo privalumus, apie tai, kad jis pigesnis nei konkurentų, ir tai, kad GLO turi ir įvairių skonių lazdelių (ir vaisinių, ir mėtinių).Taip pat apie tai, kaip naudoti sistemą, ne kartą palygino su kita kaitinamojo tabako sistema. Sudvejojus dėl įsigijimo, mergina iš karto pasakė, kad jei įsigysiu dabar ir pas ją užsiregistruosiu, gausiu 8 eurų vertės kuponą į kiną.

Kiek žinau, tabako reklama Lietuvoje draudžiama, tad kodėl gali vykti tokios reklaminės akcijos, kurios akivaizdžiai ragina įsigyti produktą ir netgi duoda dovanų už tai?

Panašu, kad galiojantys reklamos draudimai tiesiog... neveikia? Ir niekas į tai nereaguoja, jei ši akcija vyksta jau ne pirmą mėnesį. Ar tokių akcijų iš tiesų tabako reklamos draudimai neriboja? O jei riboja, kas turėtų prisiimti atsakomybę už įstatymų pažeidimus?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją