Į „Delfi“ kreipėsi skaitytojas Vadimas, kuris teigė, kad jam teko išstovėti beveik visą dieną gyvoje eilėje norint užregistruoti automobilį.

„Vakar norėdamas įregistruoti iš užsienio į Lietuvą atvežtą automobilį Regitroje sužinojau, kad, pasirodo, Lietuva dar nepriaugo iki tokio dalyko, kaip išankstinė vizitų registracija.

Kai kurioms paslaugoms ji yra, bet norint įregistruoti mašiną iš užsienio, būtina nustatyti jos tapatumą. Tam teko vos ne visą dieną išstovėti gyvoje eilėje, varžytis su kitais vairuotojais, kas įšoks į greičiau judančią eilę, spėlioti, ar apskritai spėsiu per dieną užsiregistruoti, ar gal teks ryt iš ryto atvažiuoti ir viską kartoti iš naujo.

Kai atvažiavau į Regitrą su raudonais tranzitiniais numeriais, eilė į mašinos patikrinimą prasidėjo jau nuo Lentvario gatvės – norint atsistoti į eilę nepažeidžiant taisyklių būtų reikėję užstoti eismą gatve.

Teko prašyti kitų vairuotojų, kad šiek tiek pajudėtų į priekį ir aš „tilpčiau“, netrukdydamas pravažiuoti „furoms“ bei kitiems vairuotojams.

Kai kurie vairuotojai buvo draugiški, kiti nelabai norėjo pasislinkti. Vėliau supratau, kodėl – jie norėjo išsaugoti šiek tiek atstumo nuo priekyje esančių mašinų, kad galėtų jas pralenkti, jei pajudėtų gretima eilė.

Taip visi ir sėdi valandų valandas prie vairo – toli nueiti nevalia, nes jeigu praleisi į priekį vieną kitą automobilį, gali tekti laukti ilgiau valandą ar daugiau.

Aš neatspėjau, atsistojau į šiek tiek „lėtesnę“ eilę, todėl mačiau, kaip vairuotojai, atvažiavę vėliau už mane, dienos pabaigoje dokumentus gavo gerokai anksčiau.

Turėjau atšaukti sporto treniruotę ir prašyti kolegos, kad mane pavaduotų darbe – tikrai nemaniau, kad po 10 val. išsiruošdamas į Regitrą, reikalus būsiu pabaigęs tvarkyti tik 16 val.

Bet man dar pasisekė – už manęs esantis vairuotojas turėjo maldauti darbuotojo, kad dar priimtų jį artėjant darbo dienos pabaigai. Darbuotojas atsakė, ką ir turėjo atsakyti – žiūrėsim, ar spėsim, nieko negaliu pažadėti.

Darbuotojai dirba normaliai, bet bendras darbo organizavimas yra tragiškas. Negi per tiek metų negalima sutvarkyti išankstinės registracijos, kad atvykęs gautum paslaugą iš karto ir galėtum planuoti savo laiką? Procedūra yra gan standartinė, dauguma mašinų ją praeina per panašų laiką, tad neturėtų būti problemų.

Gal per dieną pavyktų apiforminti šiek tiek mažiau mašinų, bet kiekvienas atvažiavęs vairuotojas sutaupytų daug laiko ir nervų. O kad nebūtų tokių, kurie užsiregistruoja ir neatvažiuoja, pinigus už registraciją galima paimti jau paskiriant laiką vizitui.

Na ir aišku, būtų paprasčiau, jei Regitra ne tik išduotų automobilio numerius, bet ir juos prisuktų – kol stovėjau eilėje, mano tranzitinių numerių galiojimas pasibaigė, o naujų neturėjau kaip prisukti.

Kadangi automobilį registruoju pirmą kartą, nežinojau, kad į Regitrą važiuojant reikia atsuktuvo ir varžtų :) Visa laimė, žmonės geranoriškai paaiškino: surasiu tokį draudimo kioskiuką, kur kažkoks vyras man pritvirtins numerį.

Kioskiuką radau, nagingas vyras tą dieną jau buvo išėjęs, bet jo atsuktuvą man už pinigus „paskolino“ draudimo darbuotoja, ačiū jai. Čia smulkmena, bet prie bendro įspūdžio apie Regitros paslaugų kokybę ir požiūrį į klientų laiką labai dera“, – rašė skaitytojas.

Valstybinės įstaigos „Regitra“ atstovė Gintarė Jurevičienė teigė, kad įmonė skatina pirmenybę teikti elektroninėms paslaugoms.

„Didžiąją dalį transporto priemonių registracijos paslaugų „Regitros“ klientai gali gauti tiesiog internetu arba padalinyje dėl vizito užsiregistravus iš anksto. Jei yra galimybė, gyventojus skatiname pirmenybę teikti būtent elektroninėms paslaugoms.

Internetu galima pranešti apie prieš tai Lietuvoje jau registruoto automobilio pardavimą ar įregistruoti jį savo vardu, užsisakyti numerio ženklus, registracijos liudijimą vietoj prarasto/ sugadinto ir kt.

Atkreipiame dėmesį, kad registracijos liudijimas ir numerio ženklai pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą, tad klientams papildomai vykti į padalinį nereikia. Daugiau informacijos apie paslaugų teikimą elektroniniais kanalais galima rasti „Regitros“ interneto svetainėje.

Yra dalis transporto priemonių registracijos paslaugų, dėl kurių būtina atvykti į padalinį. Viena tokių – iš užsienio įvežtų transporto priemonių registracija, kadangi joms yra atliekamas tapatumo nustatymas.

Kitaip tariant, vizualinė apžiūra, kurios metu tikrinamas automobilio VIN numerio autentiškumas ir pan. Į kurią taip pat yra galimybė užsiregistruoti iš anksto, tai galima atlikti interneto svetainėje.

Tokiu būdu galime klientą aptarnauti jam patogiu metu ir nereikia laukti „gyvoje“ eilėje. Šiuo metu yra praplėstas išankstinės registracijos vietų skaičius, išankstinės registracijos grafikas yra planuojamas dviem savaitėms į priekį, atsižvelgiant į tuo metu turimus resursus.

Jis yra pildomas etapais, tad nuolat atsiranda laisvų vietų, be to, yra asmenų, kurie atšaukia vizitą. Kviečiame pasitikrinti ir kitų artimiausių padalinių grafikus. Na, o asmenų, kurie dėl kažkokių priežasčių negali atvykti, prašome atšaukti savo vizitą kuo anksčiau tam, kad į atsilaisvinusią vietą galėtų užsiregistruoti kiti.

Vasarą yra jaučiamas sezoniškumas, kuomet suaktyvėja automobilių prekyba, o tai nulemia ir augantį norinčiųjų gauti transporto priemonių registracijos paslaugas skaičių.

Ne visi klientai yra linkę registruotis iš anksto, tad atvykus be registracijos gali tekti palaukti „gyvoje“ eilėje, tuomet rekomenduotume tai daryti ne antradieniais, kuomet po savaitgalio užimtumas yra didesnis, o kitomis darbo dienomis“, – sakė Regitra atstovė G. Jurevičienė.

Savo pasakojimus ir istorijas siųskite pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)