Į „Delfi“ kreipėsi skaitytojas, kuris teigė, kad jam teko susidurti su nepatogumais naudojantis tarpmiestiniu autobusu.

„Jau buvo rašyta į įmonę „KAUTRA“, bet problemos, kaip liko taip liko. Dažnai tenka važiuoti autobusais. Savaitgaliais susidurti su problema jog autobusas prigrūstas žmonių, kad nėra kuo kvėpuoti.

Autobusas pilnas sėdinčių ir stovinčių žmonių. Aš visada nusiperku bilietą iš anksto, bet vis tiek tenka stovėti ilgą kelią. Kam tada yra galimybė iš anksto pirkti bilietą, jeigu vis tiek teks stovėti?

Teko ne kartą paprašyti žmogaus užleisti mano vietą, nes biliete yra parašyta, kuri vieta man priklauso, bet tada žinoma kyla konfliktas. Juk niekas nenori stovėti.

Bet čia jau turėtų įsikišti vairuotojas, jis juk priėmė į autobusą žmonių daugiau, negu priklauso. Bet vairuotojai dažniausia tyli, vos vieną kartą papuolė vairuotojas, kuris aiškiai pasakė, kad man stovėti nereiks, nes aš turiu bilietą ir turiu teisę sėdėti savo vietoje.

Kalba eina apie maršrutą Prienai – Birštonas – Trakai – Vilnius arba Vilkaviškis – Marijampolė – Prienai – Vilnius.

Šita problema jau yra apie 2 metus, bet situacija nė kiek nesitaiso. Kai kurie autobusai nuimti dėl buvusio karantino taip ir nesugrąžinti, todėl ir žmonių kartais būna stovinčių nė ką mažiau, negu sėdinčių. Norėtųsi, jeigu jau yra galimybė nusipirkti bilietą iš anksto tai ir atsisėsti į biliete nurodytą vietą, o ne stovėti. Ne tam bilietą perku juk.

Bet ties šiuo klausimu nėra tvarkos visiškai autobuse, o atrodo viskas turėtų būti paprasta, jeigu nusipirkai bilietą tai ten tavo kaip ir rezervuota vieta o, jeigu jau sėdi žmogus tai turėtų tau užleisti vietą be jokių pykčių. Bilietų kainas kuo greičiausiai didinamos, tik va tokios problemos visiškai nesprendžiamos yra. Išvis kyla klausimas, kiek yra saugu vežti stovinčius žmones? Ne du ir ne tris, o daugiau, negu 10“, – rašė skaitytojas.

Skaitytoja Jolanta teigė, kad taisyklių nesilaikymas stebina ir su tuo yra susiduriama ne pirmą kartą. Įdomu tai, kad skaitytojų laiškuose minimi to pačio maršruto autobusai vykstantys ta pačia krytimi.

„Autobusų užimtumas ir taisyklių nesilaikymas tiesiog stebina. Mano sesuo ir aš gyvename skirtinguose miestuose. Susitinkame ne dažnai, todėl kiekvieną susitikimą stengiamės nuveikti ką nors įdomaus, padaryti jį ypatingu.

Paskutinį kartą sutarėme, kad aš atvažiuosiu pas ją į Vilnių, ji pasitiks mane stotyje, o tada kitu autobusu vyksime praleisti dienos į Trakus.

Kai ji mane pasitiko, jau iš anksto buvo nupirkusi bilietus. Pasukome į autobusą. Autobusas jau buvo beveik pilnas, bet bilietus vis dar pardavinėjo stovintiems eilėje.

Kai įlipome ir atėjome iki savo vietų (7 ir 8, iki dabar prisimenu), ten sėdėjo vyresnio amžiaus moteris. Sesuo mandagiai paprašė jos persėsti, parodė bilietus, kad čia – mūsų vietos. Moteris iškart sureagavo nemaloniai.

Atkirto: „Koks jums skirtumas, kur sėdėti, čia tos vietos nieko nereiškia.“

Mano sesuo dar kartą mandagiai paaiškino, kad žmonių autobuse bus daug, o ji specialiai pirko šalia esančias vietas, nes retai mato seserį ir norėtų sėdėti kartu.

Moteriškė laikėsi savo: „Kabinėjatės prie vyresnio žmogaus, gėda. Dėl kažkokio bilieto lendat, niekas gi nesėdi vietose, kur parašyta. Kokios nemandagios panos.“

Bet mano sesė irgi ne pėsčia. Atsakė: „Čia jums turėtų būti gėda, kad būdama neteisi dar kimbat į atlapus. Dėl tokių kaip jūs ir kalbama paskui, kad su amžiumi bjaurėji.“

Ji visa įsižeidusi persėdo, bet man šitas įvykis įstrigo. Manau, kad iki šiol vietų žymėjimas žmonėms kažką reiškia tik lėktuvuose, o autobuse atseit nesiskaito.

Nekalbant apie tai, kad paskui prisigrūdo 10 stovinčių žmonių. Kas tikrai yra nesaugu. Per pandemiją buvo geras keleivių skaičiaus ribojimas, neimdavo ir stovinčių.

Dabar, kiek žinau, vėl ima, nes ir į Vilnių vieną kartą vykau sausakimšu autobusu. Ar šių dalykų neturėtų spręsti vairuotojas?“ – klausė Jolanta.

Redakcija kreipėsi dėl šių situacijų paaiškinimo į įmonę „KAUTRA“. Įmonės marketingo vadovas Justinas Vadluga teigė, kad problema yra tame, kad keleivių srautas būna didesnis nei tikėtasi.

„Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, kurią patyrė į jus besikreipiantis keleivis. Keleivis įsigijęs bilietą iš anksto, visuomet turi garantiją turėti jam paskirtą sėdimą vietą autobuse.

Jūsų minimu atveju, vyko per mažas autobusas, taip nutiko dėl besikeičiančio keleivių srauto, ypač prieš ar per šventines dienas, kai tarpinėse stotelėse įlipa daugiau keleivių nei tikėtasi.

Dėkojame už pastabą, situacija yra įvertinta ir padarysime viską, kad ji nesikartotų. Jūsų minimais maršrutais jau šiandien vyksta didesnės talpos autobusai“, – sakė atstovas J. Vadluga.

Jei turite panašių istorijų ar nutikimų kelionės metu, siųskite savo laiškus pilieciai@delfi.lt ir gaukite dovanų knygą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)