Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja, kuri pranešė apie nemalonų atsitikimą „IKI“ parduotuvėje.

„2022 m. kovo 20 d. 16:15 val. apsilankiau atnaujintoje ir išreklamuotoje „IKI“ Vilnius parduotuvėje. Rūkytų mėsos gaminių skyriuje nusprendžiau įsigyti mėgstamų vytintų dešrelių. Pardavėjai kraunant dešreles į maišelį, keletas jų nukrito ant žemės.

Pardavėja jas ramiai pakėlė ir padėjo šalia prekystalio. Tuomet pasvėrė manąsias dešreles ir atidavė jas man. Nusprendžiau pažiūrėti, ką pardavėja darys su ant žemės nukritusiomis dešrelėmis. Ir spėkite, jas ramiai įgrūdo atgal, prie likusių. Buvau šokiruota, įdomu, ar čia visų IKI parduotuvių standartas?“ – rašė skaitytoja.

UAB „Palink“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė atsiprašė už netoleruotiną personalo elgesį.

„Visų pirma nuoširdžiai atsiprašome dėl šio įvykio. Tai yra netoleruotinas personalo elgesys. Pagal prekybos tinklo „IKI“ maisto saugos sistemą ant grindų nukritę mėsos produktai nedelsiant turi būti talpinami į šalutinio gyvūninio produkto talpą ir utilizuojami nustatyta tvarka.

Darbuotojai bus pravesti pakartotiniai mokymai apie maisto saugą darbo vietoje. Papildomai tiek darbuotojai, tiek jos vadovei bus skirti pakartotini kompleksiniai maisto saugos sistemos mokymai. Dar kartą labai atsiprašome“ , – sakė atstovė V. Budrienė.