Paskelbus eglučių išvežimo Vilniuje tvarkaraštį feisbuke, komentarų skiltyje pasipylė nepatogumus patyrusių vilniečių pasipiktinimas.

„Visiškai apsimelavusi įmonė. Nesugebėjo nei sklandžiai ir laiku atvežti eglutės, nei išvežti. Turėjo išvežti savaitgalį, bet to nepadarė. Šįryt telefonu pažadėjo – „šiandien tikrai išvešime“. Eglutė tebestovi. Prisiskambinti nebeįmanoma, į žinutes neatsako“, – rašė vienas komentatorius.

Jų namuose eglutė išvežimo laukė tris dienas, o kasdien pilną darbo dieną dirbantys gyventojai buvo tarsi įkalinti. Išvežimo laukusi vilnietė pasakojo, kaip vietoje sumokėtų 40 su trupučiu eurų vertos paslaugos šeima patyrė vien nepatogumus: „Tris dienas truko derybos, joks tikslus laikas nurodytas nebuvo. Pirmą dieną sakė „išvešim apie 16 val.“, atvažiavęs paskambino, bet mūsų nebuvo, prašėme išvežti vos po pusvalandžio – jau negalėjo. Po to žadėjo kitą ir dar kitą dieną, tai laukėm – sėdėjom namie. Į darbą neišeisi, viskas iš namų, nes lauki, kol paims eglutę. Galiausiai atvažiavęs kurjeris buvo labai malonus. Tikriausiai, įmonė buvo prastai sudėliojusi logistinius sprendimus, iš kurių taškų kada paimti, tad kurjeriai tiesiog fiziškai nespėjo susitvarkyti.“

Visoje komentarų skiltyje – vienas nusivylimas.

„Nuo pat pradžių tiek, užsakant eglutę, tiek išvežant kažkoks nesusipratimas... Gavome eglutę tik po nežinia kiek skambučių, nors buvo sutarta konkreti atvežimo data ir laikas. Tas pat dabar ir su išvežimu: neatvyko į biurą sutartu laiku, o paskambinus, kad dar neišvežta eglutė, pažadėjo atvykti, bet taip ir nesulaukėme... Įtariu, daugiau Jūsų paslaugomis tikrai nesinaudosime ateityje“, – rašė kitas klientas.

Ne viena nusivylusi klientė stebėjosi: „Žinutę gavau, bet niekas taip ir nepaskambino, eglutės nepaėmė.“

Tiesa, toli gražu ne visų klientų patirtis vien bloga. Pačiame įmonės puslapyje pateikiami atsiliepimai – labai teigiami, žmonės dalijasi puikiais įvertinimais ir padėkomis už namuose sukurtą šventę. Kita „Piliečio“ skaitytoja pasakojo negalinti pasakyti nė vieno blogo žodžio: „Užsisakėme kėnį 160-180 cm iš jų ir stovą. Viską atvežė laiku, kaip ir pasirinkome, patarė eglutę dar palaikyti balkone vėsiau, jei nesiruošiame jos iš karto puošti. Kai jau išskleidėme eglutė tikrai buvo kokybiška, jokia šaka nenulūžus nenulinkus. Viskas puikiai. O apie išvežimą iš viso tik geriausi žodžiai. Buvo iš anksto nurodyta, kokiomis maždaug dienomis iš kurių mikrorajonų surinks ir išveš eglutes, net nurodyta, kad jei tuo metu negalėsite tai persitarti arba palikti prie laiptinės ir jie surinks, tai informacijos pakankamai. Mums paskambino šeštadienį ryte, paklausė ar už 20 min, jei atvažiuotų, galėtume paduoti eglutę, atsakėme, kad taip. Atvyko su didžiuliu brezentu, supakavo ir išvežė. Kadangi gyvename aštuntame aukšte tai jaudinomės, ar neprikris laiptinėje ir lifte spyglių, bet perėjome, peržiūrėjome, viskas gražu – nė vienas spyglys nenukritęs. Tai paslauga tikrai labai kokybiškai suteikta.“

Taigi, iš komentarų aišku, kad daugiausia neatitikimų šiemet buvo dėl Vilniuje pranešto laiko: feisbuke paskelbtame tvarkaraštyje nurodyti vieni išvežimo laikai, klientų gautose žinutėse – kiti.

„Delfi“ kreipėsi į „Silvertree“ komentaro dėl klientų nupasakotų nesklandumų. Įmonės atstovas pabrėžė, kad kitose eglutes tiekiančiose įmonėse išvežimo paslauga yra apmokęstinama, kuoment „Silvertree“ – nemokama. O nesklandumai kilo dėl dažnos pandeminės problemos.

„Logistika buvo sudėliota tvarkingai. Didžiausias iššūkis, su kuriuo susiduriame surenkant eglutes, tai darbuotojų paieška. Tai yra sezoninis darbas ir surasti atsakingus ir rimtai dirbti gebančius žmones ne visada paprasta. Reikėtų pabrėžti, kad kurjeriai yra laisvai samdomi darbuotojai, todėl gauti pagyras, kad jie mandagūs ir paslaugūs, mums yra nepaprastai svarbu. Labai stengiamės juos edukuoti ir kad jie gerai jaustųsi dirbdami šį darbą.

Nesklandumai iškilo, kai net keli iš mūsų vairuotojų pranešė, kad kitą dieną dirbti negalės dėl artimo konktakto su Covid-19 sergančiu asmeniu, vėliau – dėl teigiamo testo rezultato. Surasti pakaitinį kurjerį 22 val. vakaro nelabai paprasta, kartais paieškos trunka ir visą dieną. Eglutės pristatymas ir išvežimas yra nemokami. Reiktų nepamiršti, kad tai yra nemokamos paslaugos, todėl stengiamės jas sudėlioti kuo efektyviau. Konkurentai už eglutės išvežimą prašo 15-20 eurų“, – sakė įmonės atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)