Apie susisukusį aptarnavusios pardavėjos veidą nepasakosiu, nes tema ne apie tai. Skubėjau, tad greitai nusipirkau batus. Tik vėliau viešbutyje, juos išpakavusi pamačiau, jog kaina ant pado bei čekyje skiriasi.

Kaipmat suradusi parduotuvės numerį internete paskambinau, tačiau niekas tądien nekėlė telefono ragelio, o kitą rytą jau išvykau iš Lietuvos. Po dar kelių bandymų kitomis dienomis, pagaliau pavyko prisiskambinti į parduotuvę ir, papasakojusi situaciją, paprašiau el. pašto, jog galėčiau atsiųsti bato, kainos ir čekio nuotraukas.

Gavusi atsakymą, likau, sakykime, nustebusi. Man pasiūlė grąžinti batus, nors ir minėjau, jog gyvenu ne Lietuvoje, o batai jau avėti.. Šios istorijos moralas? Būkite atidūs, nes vėliau tiesos nerasite. Štai tokia 10 eurų vagystė tėra „žmogiška klaida“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)