Skaitytoja L. (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) papasakojo stipriai nukenėjusi perkant internetu ir praradusi net 94,43 euro. Dar gruodžio 12 d. internetinėje parduotuvėje „About you“ mergina užsisakė prekę, kuri turėjo būti Kalėdų dovana jos mylimam žmogui.

[„Delfi“ kreipėsi į parduotuvę „About you“ komentaro. Parduotuvės atstovai teigė, kad merginos laiške minimas atvejis yra absoliučiai nepriimtinas. Pinigai merginai buvo grąžinti, taip pat jos pakartotinai atsiprašyta ir situacija išspręsta.]

„Vis dėlto vietoje smagios staigmenos ir džiaugsmo, kurį turėjo suteikti pirkinys, gavau daugybę pasiteisinimų, vis ilgėjančių pristatymo terminų, krūvą susirašinėjimų, sugadintą šventę ir daug blogų emocijų. Iki šiandien neturiu nei prekės, nei pinigų – tik dešimtis „About you“ atsiprašymų ir apgailestavimų, kurie, deja, mano situacijos nė kiek negerina.

Pirmąsyk pirkau prekę šioje parduotuvėje, o susidūrusi su šia problema pamačiau, kad be manęs yra gausus būrys kitų nukentėjusių klientų, kurių prekės vėlavo arba pradingo. Šios parduotuvės puslapis feisbuke tiesiog mirga nuo skundų, o ir draugų ratas dalinasi panašiomis apsipirkimo patirtimis. Pavyzdžiui, kai užsakytus batelius gavo tik po vestuvių.

Iš atsiliepimų aišku, jog visa tai tęsiasi ilgai – akivaizdu, kad čia kalta ne tik pandemija ir ne Kalėdinis laikotarpis. Iš pradžių būdavo žadamas vis vėlesnis siuntos pristatymo laikas. Jau prieš Kalėdas supratau, kad siuntą jie greičiausiai tiesiog pametė, tačiau niekaip to nepripažino, o toliau tempė gumą.

Kol galiausiai sausio 6 d., po vėliausios galimos pristatymo datos, gavau žinutę pripažįstant, jog siunta išties pamesta. „About you“ nesutiko grąžinti už prekę sumokėtų pinigų ar kaip nors kitaip realiai kompensuoti nuostolių, todėl kreipiausi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Nors kompanija save pozicionuoja kaip šiuolaikišką tarptautinę parduotuvę internete, palaikančią vakarietišką požiūrį į pirkėją, klientų aptarnavimą ir problemų sprendimą, iš tiesų čia to nesulauksite. Blogos pirkėjų patirtys jiems tiesiog nerūpi, o kodėl turėtų rūpėti, jei gali nepristatęs prekės pasilikti pinigus? Gal ne pats tvariausiais verslo modelis, bet išties pelningas.

Jiems, atrodo, visai nesvarbu, kad žmogus perka ne tik daiktą, bet ir emociją. Nėra nesvarbu, kada bus pristatytas pirkinys. Tai rodo jų šabloniškas ir neoperatyvus bendravimas – matyt, šimtams su problemomis kas mėnesį susiduriančių klientų siunčiant tuos pačius „Atsiprašome, stengsimės jūsų problemą išspręsti kaip įmanoma greičiau“ šablonus. O mažiausiai jiems rūpi, kad jų klientas dėl jų kaltės jaučiasi blogai ir patiria visokeriopą žalą.

Kaip kitaip paaiškinti tai, kad jie realiai nepadarė nieko dėl mano prekės vėlavimo, ko dar pirma jų nebuvau padariusi pati? Kaip paaiškinti tai, kad užuot sprendę ilgalaikes ir nuolatos besikartojančias pristatymo problemas, kuriomis skundžiasi daugybė jų klientų, užuot kažką realiai pakeitę, kiša nukentėjusiems apgailėtinus nuolaidų kodukus? Aš asmeniškai čia daugiau niekada nieko nebepirksiu, tad kas man iš tokios kompensacijos?

Per šias Kalėdas išmokau, kad prieš užsisakant prekę internetu, pravartu pasidomėti atgaliniu klientų ryšiu, rodos, net ir apie žinomą prekės ženklą. Siūlau skaitytojams nebekartoti šios klaidos“, – patarė L.

Dėl atsiliepimų mergina buvo teisi. Iš „About you“ feisbuko puslapyje paliktų komentarų aišku, kad dauguma klientų nėra patenkinti. Tarkime, iš beveik 20 pirmųjų atsiliepimų – vos du geri.

O kiti rašė: „Pirkau treningą, pristatė į paštomatą be užtrauktukų, nors prekės aprašyme rašoma, kad su šoninių kišenių užtrauktukais treningas.“

„Sukčių ir aferistų kompanija jūs“, – komentavo ne vienas.

Kita komentatorė irgi teigė labai nusivylusi.

„Jau kelintą kartą pasimaunu su šia parduotuve... Pirmą kartą užsisakiau vieną, bet gavau visiškai kitą prekę, o pinigų iki dabar dar negavau.

Antrą kartą atsiuntė prekę su akivaizdžiu broku... O laukti tikrai ne vieną ir ne dvi dienas reikėjo. Kol pati gavau ir dar kol atgal gavo parduotuvė, o vėliau dar ir reikia laukti, kol grąžins pinigus.
Prastas požiūris į klientą ir tikrai nerekomenduoju“, – rašė ji.

„Į laiškus atsakyti nesivargina“, – konstatavo kitas.

„Delfi“ kreipėsi į parduotuvę „About you“ komentaro. Parduotuvės atstovai teigė, kad merginos laiške minimas atvejis yra absoliučiai nepriimtinas. Pinigai merginai buvo grąžinti, taip pat jos pakartotinai atsiprašyta ir situacija išspręsta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (160)